Advies toegevoegd op 18 mei 2017

GEZONDHEIDSRECHT

Waaraan moet een klachtenfunctionaris voldoen?

Sinds 2017 zijn zorgaanbieders verplicht een klachtenfunctionaris (KF) aan te stellen die klachten, etc. in behandeling neemt en tussen klager en aangeklaagde hulpverlener probeert te bemiddelen. Aan welke eisen moet zo’n KF voldoen?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator