Advies toegevoegd op 9 mei 2011

KLACHTENBEHANDELING

Zo worden klagers uw beste klanten

De Universiteit van Maastricht heeft klagers in drie typen verdeeld. Door juist op ieder type te reageren, kunt u geld besparen en zelfs loyale klanten krijgen.

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator