Advies toegevoegd op 25 juni 2011

KLANTRELATIE

Afscheid nemen van slechte klanten?

Elk bedrijf heeft ze: klanten die weinig winst opleveren, klanten die onredelijke eisen stellen, die telkens weer zeuren en klagen. Wat doet u ermee? En hoe neemt u op een hoffelijke manier afscheid van deze ongewenste relaties?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator