Advies toegevoegd op 11 oktober 2011

KLANTTEVREDENHEID

Een flinke deuk in klanttevredenheid

Volgens strategisch consultant Geert Martens moeten bedrijven streven naar emotionele betrokkenheid van de klant bij het bedrijf. Helaas was een bedrijf dit vergeten door te trekken in de sollicitatieprocedure.

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator