Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53336 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

DIENSTEN

Vakantiehulp op het web

Kent u uw reisbestemming al of twijfelt u nog? Hier­na volgen enkele Nederlandstalige sites waar u informatie vindt over landen en streken. Meer...

E-MAIL

Uw persoonlijke mailcentrale

Een tijdje geleden stelden we u de webmaildienst FastMail kort voor. FastMail heeft echter zoveel te bieden dat een nadere kennismaking nuttig is. Meer...

INTERNE ORGANISATIE

Een goede verkoper is als goede wijn

Veel ondernemers willen jonge, dynamische verkopers. Maar een farmaceutisch bedrijf dacht er anders over en nam juist oudere vertegenwoordigers in dienst. Waarom? Meer...

ONDERHANDELEN

Zet alles eens op één A4-tje

Wanneer u over een contract onderhandelt, worden er allerlei voorwaarden be­don­gen en afspraken gemaakt. Het kan dan nuttig zijn om nog vóórdat u het con­tract opstelt al deze afspraken eens op papier te zetten. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Hoe verkoopt u diensten?

Diensten zijn in tegenstelling tot producten niet tastbaar. De klant kan ze niet zien, aanpakken of proeven. Daarom verdient de persoonlijke verkoop van dien­s­ten speciale aandacht op een aantal punten. Meer...

WEETJES & FEITJES

Op zoek naar uw website

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Hoe gaat u om met bullebakken?

Een verkoper ging bij een moeilijke klant meteen in de tegenaanval. En dat werkte niet. Een ervaren consultancy bureau analyseerde waarom sommige mensen moeilijk doen. Wij geven u tips hoe om te gaan met autoritaire klanten. Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Ze surfen tevreden terug

U heeft een mooie website en uw prospects kennen uw webadres al. Hoe zorgt u ervoor dat ze na dat eerste bezoek opnieuw uw site bezoeken? Meer...

ASSORTIMENT

Tijd om te snoeien

“Hoe groter mijn productassortiment, hoe meer ik verkoop”, denken veel ver­ko­pers. Maar onderzoek spreekt dat tegen. Kan een productassortiment té uit­ge­breid zijn? En wat moet u daar dan aan doen? Meer...

STRATEGIE

Zet eens een andere hoed op

Of u nu op zoek bent naar nieuwe reclame-ideeën of naar nieuwe ver­koop­ka­na­len, er is altijd wel een ‘andere manier’ om naar de dingen te kijken. Bestaat er ook een gestructureerde, doelgerichte manier van creatief denken? Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator

indicator