Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

KLANTTEVREDENHEID

Maak wachten aanvaardbaar met wifi

Wetenschappelijk onderzoek (2006 - Michael Hui, Alan Tse, Lianxi Zhou) heeft aangetoond dat hoe klanten wachten beleven, belangrijker is dan de werkelijke wachttijd. Wat is een moderne manier om wachten korter te laten lijken? Meer...

KLANTGERICHTHEID

Opdracht naar een ander. Wat te doen?

Ruben verliest, net als elke andere verkoper, wel eens een opdracht. Toch weet hij bij sommige van die potentiële opdrachtgevers alsnog een opdracht te verzilveren. Wat doet hij daarvoor en kunt u dat ook? Meer...

KLANTGERICHTHEID

“Charlotte werkt hier niet meer”

Dat collega’s weggaan is een normale gang van zaken. Hoe u dit echter naar uw klanten communiceert, is een andere zaak. Maakt u er niet veel woorden aan vuil of is dit nu net een uitgelezen kans om één en ander te belichten? Meer...

KLANTRELATIE

Hoe gaan uw klanten van u houden?

Volgens recent onderzoek is een emotionele relatie tussen de klant en uw bedrijf bepalend voor succesvol zakendoen. Wat moet u weten? Meer...

PROMOTIES

Alsjeblieft, beste klant, geld voor uw marketing!

Als u uw producten verkoopt aan de tussenhandel (zoals groothandel, detailhandel, horeca), dan bent u erbij gebaat dat zij zo veel mogelijk van uw producten doorverkopen. Wat is een slimme manier om deze omzet te stimuleren? Meer...

KLANTTEVREDENHEID

Een flinke deuk in klanttevredenheid

Volgens strategisch consultant Geert Martens moeten bedrijven streven naar emotionele betrokkenheid van de klant bij het bedrijf. Helaas was een bedrijf dit vergeten door te trekken in de sollicitatieprocedure. Meer...

KLANTLOYALITEIT

Let op! U wordt beoordeeld!

Menig leverancier wordt regelmatig door zijn klant(en) beoordeeld. Dat heeft u misschien helemaal niet in de gaten, maar het gebeurt wél. Enig idee hoe men dat doet en welke criteria men hanteert? Meer...

KLANTGERICHTHEID

Ikea het meest klantvriendelijke bedrijf

Meer...

VERKOOP BINNENDIENST

Vier tips voor als een klant u belt

We bellen wat af sinds de telefoon is uitgevonden. Zeker in de verkoop is de telefoon een onmisbaar attribuut. Maar pas op, een goed telefonisch verkoopgesprek voeren is geen sinecure. Waar moet u op letten? Meer...

KLANTTEVREDENHEID

Wachten duurt lang … de tijdbom tikt

Uw (trouwe) klant heeft een verzoek. En tot zijn ontsteltenis gebeurt er helemaal niets. Hij wacht en wacht, raakt gefrustreerd, wordt moedeloos en boos en krijgt spijt ooit met u zaken te hebben gedaan. U moet er toch niet aan denken … Meer...

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator