Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
MEDIA
Reclame maken, waar doet u dat?
Of uw omzet nu stijgt of daalt, in alle gevallen is het belangrijk om uw marketingplan regelmatig opnieuw te bekijken. Bent u nog steeds optimaal bezig? Hoe bereikt u uw klanten het best? Meer...
KLANTRELATIE
Stage lopen bij de klant? Doen!
Philips en DAF Trucks betrekken op succesvolle wijze afnemers bij de verbetering van hun bedrijfsprocessen. Wat zijn voor u de mogelijkheden om van uw klanten te leren? Meer...
STRATEGIE
Extra omzet met trainingen, clinics en workshops
Verkoopt u producten of diensten waar een uitleg bij hoort - of kán horen? U vindt het dan misschien vanzelfsprekend om die te geven, maar die ‘uitleg’ zou ook best wel eens geld kunnen opbrengen. Meer...
ASSORTIMENT
Van service naar extra omzet
Een goede serviceovereenkomst kan leiden tot een betere klantenbinding, omzetverhoging én profilering van uw bedrijf. Wat komt daar zoal bij kijken en hoe bepaalt u de prijs voor zo’n overeenkomst? Meer...
STRATEGIE
Hoe profiteert u van vervangingsaankopen?
Producten en diensten hebben geen ‘eeuwig leven’. Klanten zijn daarom geregeld toe aan vervanging van hun aanschaf. Hoe zorgt u ervoor dat u ervan kunt profiteren wanneer uw product of dienst bij de klant aan vervanging toe is? Meer...
PROMOTIES
Nog meer joint promotions in 2010?
Het is de eerste keer dat het aantal joint promotions boven de 6.000 is uitgekomen. Waarom zijn joint promotions zo populair en wat kunt ú ermee? Meer...
MARKETING
Hoe bekend is uw bedrijfsnaam?
Naamsbekendheid is belangrijker dan u denkt. U kunt zelf veel doen om uw bedrijfsnaam bekender te maken. En dat hoeft helemaal niet veel te kosten. Begin vandaag nog met een frisse aanpak. Meer...
MARKETING - STRATEGIE
Gemakkelijk meer omzet? Bied gemak!
Er zijn nu luiers met urine-indicator. Je moet het maar verzinnen. Maar wie het verzint, onderscheidt zich wél van de concurrentie. Kunt u door gemak te bieden ook gemakkelijk meer omzet behalen? Meer...
KLANTLOYALITEIT
Vergeet uw bestaande klanten niet
Veel bedrijven zijn erg vrijgevig met kortingen of introductieaanbiedingen om prospects te verleiden klant te worden. Maar de vaste klantenkring wordt vaak overgeslagen bij deze acties, terwijl ze al jaren trouw bestellen. Meer...