Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

KLANTLOYALITEIT

Waarom blijven klanten weg?

Meer...

KLANTLOYALITEIT

Hoe bevordert u de loyaliteit van uw klanten?

Iedereen wil loyale klanten, maar helaas is het met de loyaliteit van klanten soms bar en boos. Ondanks al uw inspanningen lopen ze regelmatig naar een andere leverancier. Wat is daarvan de oorzaak en wat kunt u eraan doen? Meer...

KLANTLOYALITEIT

Zes tips voor het bevorderen van de loyaliteit

Een nieuwe klant werven kost gemiddeld zes tot acht keer zo veel dan een bestaande klant behouden. Wat zijn dan de belangrijkste tips om winstgevende klanten vast te houden? Meer...

AFTERSALES

Hartelijk bedankt - en koop nog eens bij ons

Een klant bestelt via internet een ‘ouderwetse elpee’. Bij het openen van zijn laatste bestelling valt er een opvallend briefje uit. De klant, zeer verheugd, besluit spontaan opnieuw bij deze leverancier te kopen. Meer...

KLANTRELATIE

Kerstpakket 2009: wat zijn de trends?

Heeft u dit jaar plannen om uw klanten met een kerstpakket te verblijden? Wat zijn de trends van dit jaar? En waar moet u nog meer op letten? Meer...

KLANTTEVREDENHEID - KLANTLOYALITEIT

Hondstrouwe accountmanager loopt een blauwtje

Jacob, een toegewijde accountmanager, onderhoudt zijn klantenbestand met bijzonder veel passie. Hij heeft alles voor zijn klanten over. En toch werd hij zonder pardon door zijn grootste klant aan de kant geschoven. Meer...

KLANTLOYALITEIT

Voorkom dat klanten onverwacht opstappen

Als een belangrijke klant onverwacht opstapt, is dat vooral voor ú onverwacht. De klant was er uiteraard al langer mee bezig dit besluit te nemen. Dit gebeurt met name als u of de klant meer macht krijgt. Hoe houdt u dit in de gaten? Meer...

KLANTLOYALITEIT

Service met een ‘wow!-effect’

Een garagehouder bedacht een leuke actie waarmee hij veel extra klanten trok voor onderhoudsbeurten, kleine reparaties en apk-keuringen. Bovendien wist hij zo nieuwe automodellen te promoten. Hoe pakte hij dat aan? Meer...

KLANTLOYALITEIT

Wat klanten niet leuk aan u vinden

Meer...

VERKOOPTACTIEK

Aftersales, voor nieuwe verkoop?

Renault stuurde een klant een brief waarin de afloop van de garantieperiode werd aangekondigd. “Kom snel nog even langs, dan kunnen we eventuele reparaties nog kosteloos uitvoeren.” Slim gedaan? Meer...

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator