Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

KLANTRELATIE

Crisistijd = tijdig klantcontact

De concurrentie jaagt op uw klanten zonder dat u dat wellicht weet. Hoe kunt u voorkomen dat uw klanten onverwacht overlopen? Meer...

KLANTGERICHTHEID

Opdracht naar een ander. Wat te doen?

Ruben verliest, net als elke andere verkoper, wel eens een opdracht. Toch weet hij bij sommige van die potentiële opdrachtgevers alsnog een opdracht te verzilveren. Wat doet hij daarvoor en kunt u dat ook? Meer...

KLANTRELATIE

Stage lopen bij de klant? Doen!

Philips en DAF Trucks betrekken op succesvolle wijze afnemers bij de verbetering van hun bedrijfsprocessen. Wat zijn voor u de mogelijkheden om van uw klanten te leren? Meer...

KLANTRELATIE

Hoe gaan uw klanten van u houden?

Volgens recent onderzoek is een emotionele relatie tussen de klant en uw bedrijf bepalend voor succesvol zakendoen. Wat moet u weten? Meer...

PROMOTIES

Alsjeblieft, beste klant, geld voor uw marketing!

Als u uw producten verkoopt aan de tussenhandel (zoals groothandel, detailhandel, horeca), dan bent u erbij gebaat dat zij zo veel mogelijk van uw producten doorverkopen. Wat is een slimme manier om deze omzet te stimuleren? Meer...

KLANTRELATIE

Hoe goed is de relatie met uw klant?

Het is goed u van tijd tot tijd af te vragen hoe goed de relatie met uw klant is. Een goede klantrelatie versterkt namelijk uw onderhandelingspositie. Hoe bepaalt u de gevoelsmatige instelling van de klant ten opzichte van u en uw bedrijf? Meer...

KLANTLOYALITEIT

Voorkom klantverlies

Omzet verhogen kan natuurlijk door nieuwe klanten te winnen, maar u moet ook de achterdeur dichthouden. Klanten kunnen namelijk wel eens opstappen zonder dat u daar iets van gemerkt heeft. Meer...

AFTERSALES

Waarom klanten weglopen

Heeft u zich ook wel eens afgevraagd waarom klanten weglopen? Is het vanwege ontevredenheid over het product of de dienst? De prijs? De service? Of spelen er andere motieven? Meer...

KLANTLOYALITEIT

Voorkom dat klanten onverwacht opstappen

Als een belangrijke klant onverwacht opstapt, is dat vooral voor ú onverwacht. De klant was er uiteraard al langer mee bezig dit besluit te nemen. Dit gebeurt met name als u of de klant meer macht krijgt. Hoe houdt u dit in de gaten? Meer...

KLANTTEVREDENHEID

Ikea biedt inspiratie …, ook voor uw verkoop!

Wie kent Ikea niet? De meubelketen is wereldwijd een groot succes doordat die kwa­liteit tegen een lage prijs aanbiedt. Maar óók door optimaal winkelgemak te bie­den. Doe meteen verkoopinspiratie op als u er weer eens bent! Meer...

Geactualiseerd op: 01.05.2024

Meer van Indicator

indicator