Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Met promoties ook op lange termijn meer verkopen

Op korte termijn meer verkopen aan bestaande klanten is geen kunst. Als u de prijs verlaagt, zullen uw klanten genegen zijn om meer in te slaan dan gebruikelijk. De kunst is echter om ook op de lange termijn meer te verkopen. Meer...

PROMOTIES

Hoe zet u een verkooppromotie op?

Het succes van een verkoopactie wordt voor het grootste gedeelte bepaald door het denkwerk vooraf. Hoe beter het voorwerk is, hoe groter de kans op succes. Hoe pakt u een verkoopactie aan? Meer...

VERKOOPPUNT

Uw bedrijf laten (her)openen door een BN’er?

Onlangs opende Huub Stapel in Breda een schoenenzaak. Daar kwam behoorlijk wat publiek op af. Heeft u plannen om uw zaak/pand te (her)openen? Heeft het dan zin een bekende Nederlander uit te nodigen? Meer...

KLANTRELATIE

Laat uw collega’s voor u verkopen

Ieder contactmoment met uw klant is een verkoopmoment. Als er collega’s van u dus contact hebben met uw klanten zijn ook dit verkoopkansen. Hoe kunt u ervoor zorgen dat uw collega’s voor extra omzet gaan zorgen? Meer...

KLANTRELATIE

Afscheid nemen van slechte klanten?

Elk bedrijf heeft ze: klanten die weinig winst opleveren, klanten die onredelijke eisen stellen, die telkens weer zeuren en klagen. Wat doet u ermee? En hoe neemt u op een hoffelijke manier afscheid van deze ongewenste relaties? Meer...

EVENEMENTEN

Verkopen via klantbijeenkomsten

Voor veel producten en diensten geldt dat enthousiaste klanten er graag alles over willen weten en er graag over willen praten. U kunt van dat gegeven ge­­bruik­­maken en zo meer gaan verkopen. Meer...

PROMOTIES

Productdemonstratie het proberen waard!

Meer...

KLANTLOYALITEIT

Let op! U wordt beoordeeld!

Menig leverancier wordt regelmatig door zijn klant(en) beoordeeld. Dat heeft u misschien helemaal niet in de gaten, maar het gebeurt wél. Enig idee hoe men dat doet en welke criteria men hanteert? Meer...

KLANTRELATIE

Prijs uw klanten en relaties!

Iets winnen omdat je iets goed doet … iedereen vindt het een eer. Bovendien wordt een prijsuitreiking lang onthouden en vaak gedeeld met anderen, bijvoor­beeld tijdens gesprekken. Dat riekt naar reclamemogelijkheden! Meer...

PROMOTIE

Proeven leidt tot kopen

Recente Engels cijfers van supermarkten en warenhuizen tonen omzetstijgingen van 1.000% door samplingacties. Reden genoeg om de mogelijkheden van sampling voor u op een rijtje te zetten. Meer...

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator