Advies toegevoegd op 18 maart 2019

BETALINGSVERKEER

“Sorry, ik heb alleen maar een pinpas ...”

Stel, een gast wil afrekenen met zijn pinpas of creditcard, maar de betaalautomaat hapert. Of hij heeft zijn pas of pincode vergeten. Hoe kunt u er handig voor zorgen dat de gast toch snel kan afrekenen? En bij op-rekening-eters?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 18.04.2024

Meer van Indicator

indicator