Advies toegevoegd op 11 januari 2019

GEZONDHEIDSRECHT

Hoe te handelen na een incident?

U kunt als arts te maken krijgen met zorg die anders loopt of door de patiënt anders wordt ervaren dan bedoeld. Het kan bijv. gaan om een complicatie, een fout of te hoog gespannen verwachtingen van de patiënt. Hoe dan te handelen?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 14.05.2021

Meer van Indicator

indicator