Rubriek: Bouw - Advies toegevoegd op 16 augustus 2013

HET OVERKWAM UW COLLEGA

Klacht ongegrond door eenzijdig handelen klant!

Een klant wilde technisch onverantwoorde details doorvoeren. De ontstane klachten werden afgewezen. Waar ging het mis? Hoe oordeelde de geschillencommissie? Hoe omgaan met een eigenzinnige klant zonder risico’s te lopen?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 16.05.2024

Meer van Indicator

indicator