Advies toegevoegd op 6 maart 2014

HET OVERKWAM UW COLLEGA

Klant klaagt over gebrek. Wanneer speelt verjaring?

Als een opdrachtgever tegen een gebrek protesteert, welke verjaringstermijn gaat er dan lopen? Wanneer bent u niet meer aansprakelijk? Wie moet wat bewijzen? Wat speelde er bij een collega met een klant die maar bleef klagen?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 18.04.2024

Meer van Indicator

indicator