Advies toegevoegd op 11 mei 2017

INCASSO

Niets zo vervelend als een niet-betalende klant!

Een klant bestelt producten bij u. U levert de producten netjes af, maar vervolgens hoort of ziet u niets meer. Wat kunt u doen als uw klant te laat, of erger nog, niet betaalt? En wat is er nieuw voor de wettelijke betalingstermijn?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 02.05.2024

Meer van Indicator

indicator