Advies toegevoegd op 15 maart 2013

RECHT

In sneltreinvaart naar een oplossing

Fyra krijgt van de NS 3 maanden om de problemen op te lossen! Wat nu als uw nieuwe behandelstoel niet goed werkt, moet u dan ook 3 maanden wachten?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator