Advies toegevoegd op 15 februari 2012

RECHT

Klachten gestroomlijnd

Een ontevreden patiƫnt kan op veel plekken zijn gelijk proberen te halen. Hij kan naar het Tuchtcollege of de Geschillencommissie Zorginstellingen. Bovendien moet iedere zorginstelling een eigen klachtencommissie hebben. U ook?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 24.04.2024

Meer van Indicator

indicator