Advies toegevoegd op 18 december 2013

RECHT - FACTUUR

Geen correcte factuur, geen betaling

Als u inkoopt voor uw horecazaak heeft u recht op een correcte factuur. Sterker nog: krijgt u geen correcte factuur van uw leverancier, kunt u dan wachten met betalen? Of moet u Ɣltijd betalen, ook al schort er iets aan de factuur?

Inloggen

Gebruikersnaam
Wachtwoord Onthouden [?]


Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?

Abonneren

Toegang tot dit deel van de
Tips & Advies Ondernemingsdatabank is voorbehouden voor abonnees.


Heeft u nog geen abonnement?
Abonneer u nu voor onmiddellijke toegang tot alle adviezen.


Abonneren

© Indicator BV - Schootense Dreef 31 - Postbus 794 - 5700 AT Helmond - KvK-nummer: 17085336
Tel.: 0492 – 59 31 31 - Fax: 040 – 711 17 00 - http://www.indicator.nl - klantenservice@indicator.nl

Geactualiseerd op: 02.05.2024

Meer van Indicator

indicator