Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53324 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

MAGAZINES

Salon, Slate, ...: eigenzinnig en boeiend

Naast de “snelle” nieuwsdiensten zijn er ook online magazines die aandacht heb­ben voor achtergronden, commentaren, enz. We selecteerden er vier voor u. Meer...

FOTOGRAFIE

Aan de slag met digitale plaatjes

Als u, net als steeds meer mensen, een digitaal fototoestel heeft, dan is het leuk om zowel lokaal op uw harde schijf als online vlot met uw digitale foto’s te kunnen wer­ken. Het gratis programma FotoAlbum combineert die mogelijkheden. Meer...

DIENSTEN

Uw agenda altijd up-to-date

Een online agenda is handig omdat u hem overal kunt raadplegen. Maar welke on­line agenda is de beste voor een optimale synchronisatie met uw vaste agen­da (Palm, Outlook, ...)? Meer...

SOFTWARE

Surfende kinderen, bezorgde ouders

Als u kinderen heeft die internet actief gebruiken, dan vindt u ongetwijfeld dat er sites zijn die ze beter niet kunnen zien, of mensen waarmee ze beter niet in con­­tact kunnen komen. Volstaat het om filtersoftware te installeren om dergelijke sites te blok­­keren? Meer...

STRATEGIE

Eenvoudige regeltjes maken het spel duidelijk

Alles verandert zo snel dat het soms moeilijk is om een duidelijke strategie of een concrete bedrijfsvisie te formuleren. Maar er is een alternatief mogelijk mits het gebruik van simpele regeltjes. Meer...

WEETJES & FEITJES

Mobiel presenteren

Meer...

PROMOTIE

Verkopers moet je verdienen…

Bram Stevens is de eigenaar van een groothandel in mannenkleding. De verkoop ging goed, behalve dat van één merk. Hij trok er op uit en ontdekte waar de schoen wrong… Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Leren open vragen te stellen!

Een verkoopgesprek moet vol open vragen zitten. Maar we hebben nooit geleerd hoe die gesteld moeten worden. Een professionele verkooptrainer vertelt ons hoe we het eenvoudig kunnen aanleren. Meer...

KLANTTEVREDENHEID

The Good, the Bad and the Ugly

Zijn de goede klanten wel écht goede klanten? Of zijn het de klagende klanten niet die in feite de goede klanten zijn? Wat is het verschil en hoe pakt u goede en slechte klanten aan? Meer...

IMAGO

Let op met maatschappelijke context

U dacht een leuke en grappige reclame gemaakt te hebben en plots regent het klachten van boze consumenten. Is dit een teken van succes of gaat u hier nog lang spijt van hebben? Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator

indicator