Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
VENNOOTSCHAP ONDER FIRMA
Eerlijk samen delen
Wat speelt per 2001 als u investeringen doet voor uw horeca-v.o.f.? Waar moet u op letten? Wat kan nog steeds voordeel opleveren? Meer...
BALANS
Boekwinsten voorlopig onbelast laten
Wanneer u (ooit) een horecapand, grond, een keukenmachine of horeca-apparaat of uw auto van de zaak met winst verkoopt, moet u dan onmiddellijk met de fiscus afrekenen of toch niet? Wat is er op dit punt veranderd sinds 1-1-2001? Meer...
PRIVé
Ziektekosten, begrafeniskosten en nog veel meer
Hoe zit het in het nieuwe belastingsysteem als u ziektekosten betaalt of uw familie ondersteunt? Wat kunt u fiscaal per 2001 met begrafeniskosten? Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP
Meer uitleg hoeft niet…
De consumenten hebben soms hun buik vol van de vele en lange verkooppraatjes. Toch moet u scoren bij uw klanten. Het volgende verhaal toont aan dat het ook kan met weinig woorden… Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Zoek het zelf maar uit!!
Er wordt steeds meer product- en bedrijfsinformatie aangeboden op het internet. Dat is natuurlijk reuzegemakkelijk voor de liefhebbers van het web. Maar verkopers vergeten blijkbaar soms dat niet iedereen dat is… Meer...
PROMOTIE
Ludiek met de euro?
Binnen minder dan negen maanden wordt de euro ingevoerd. Zowel verkopers als klanten wachten gespannen de nieuwe situatie af. Maar u kunt ondertussen misschien een leuke actie organiseren, die geld in het laatje brengt. Meer...
KLANTTEVREDENHEID
Keren zij tevreden terug?
Dat uw klanten tevreden terugkomen is prachtig. Als u nu ook nog weet waarom, zit u op rozen. Heeft u er al aan gedacht om het te vragen? Hoe pakt u zo’n enquête aan? Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP
Luistert u wel?
Ondertussen weet elke verkoper wel hoe belangrijk luisteren is. Ook de klant weet (onbewust) dat een goed verkoper goed moet luisteren. Het is dus goed als u ook aan uw klant laat zien dat u goed luistert! Hoe doet u dat? Meer...