Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53372 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

VENNOOTSCHAP ONDER FIRMA

Eerlijk samen delen

Wat speelt per 2001 als u investeringen doet voor uw horeca-v.o.f.? Waar moet u op letten? Wat kan nog steeds voordeel opleveren? Meer...

BALANS

Boekwinsten voorlopig onbelast laten

Wanneer u (ooit) een horecapand, grond, een keukenmachine of horeca-apparaat of uw auto van de zaak met winst verkoopt, moet u dan onmiddellijk met de fiscus afrekenen of toch niet? Wat is er op dit punt veranderd sinds 1-1-2001? Meer...

PRIVé

Ziektekosten, begrafeniskosten en nog veel meer

Hoe zit het in het nieuwe belastingsysteem als u ziektekosten betaalt of uw ­fami­lie ondersteunt? Wat kunt u fiscaal per 2001 met begrafeniskosten? Meer...

WEETJES & FEITJES

Uw klanten kwijt na een brandje?

Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Meer uitleg hoeft niet…

De consumenten hebben soms hun buik vol van de vele en lange verkooppraatjes. Toch moet u scoren bij uw klanten. Het volgende verhaal toont aan dat het ook kan met weinig woorden… Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Zoek het zelf maar uit!!

Er wordt steeds meer product- en bedrijfsinformatie aangeboden op het internet. Dat is natuurlijk reuzegemakkelijk voor de liefhebbers van het web. Maar verkopers vergeten blijkbaar soms dat niet iedereen dat is… Meer...

PROMOTIE

Ludiek met de euro?

Binnen minder dan negen maanden wordt de euro ingevoerd. Zowel verkopers als klanten wachten gespannen de nieuwe situatie af. Maar u kunt ondertussen misschien een leuke actie organiseren, die geld in het laatje brengt. Meer...

WEETJES & FEITJES

Een ‘Wij zijn met vakantie’-sticker

Meer...

KLANTTEVREDENHEID

Keren zij tevreden terug?

Dat uw klanten tevreden terugkomen is prachtig. Als u nu ook nog weet waarom, zit u op rozen. Heeft u er al aan gedacht om het te vragen? Hoe pakt u zo’n ­enquête aan? Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Luistert u wel?

Ondertussen weet elke verkoper wel hoe belangrijk luisteren is. Ook de klant weet (onbewust) dat een goed verkoper goed moet luisteren. Het is dus goed als u ook aan uw klant laat zien dat u goed luistert! Hoe doet u dat? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator