Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53372 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PERSOONLIJKE VERKOOP

Uw gespreksstructuur is geen taboe

Als goed verkoper laat u uw klant aan het woord. U heeft dit bereikt door open vragen te stellen. Toch kan de klant zich verloren voelen in dit gesprek. Uw vragen worden zelfs aangevoeld als bedreigend of indiscreet… Meer...

INTERNE ORGANISATIE

Alarm, we hebben een virus!!

Een bedrijf werd getroffen door een computervirus en leed lichte schade. Maar wat nog erger was, zij stuurden het virus onbewust ook nog door naar hun klanten. Het begin van een paniekreactie… Meer...

WEETJES & FEITJES

Uw adressenbestand zit waarschijnlijk vol fouten!

Meer...

ACQUISITIE

Joepie, een moeilijke prospect!

Als u tijdens het prospecteren een vervelende, moeilijke persoon tegenkomt, heeft u al snel de neiging om af te haken. Toch heeft zo’n naarling ook zo zijn voordelen… Meer...

PUBLIC RELATIONS

Ai, ik ken hier niemand…

Het is soms heel vervelend als u niemand kent op bv. een receptie. Tijd dus om iemand te léren kennen, maar hoe begint u daaraan? Meer...

GOED OM TE WETEN

Een grafisch bureau of een reclamebureau?

Wenst u reclame te maken rond één van uw producten of rond uw bedrijf? Dan kunt u zich beroepen op zgn. specialisten. Maar tot wie kunt u zich nu het beste wenden? Tot een grafisch bureau of tot een reclamebureau? Meer...

WEETJES & FEITJES

Complimentjes geven is een kunst

Meer...

KLACHTENBEHANDELING

Van procedure naar service

Procedures helpen om bergen werk te verzetten. Grote bedrijven kunnen niet zonder. Toch worden de klanten er niet altijd vlot mee vooruit geholpen. Integendeel. Kan dat opgevangen worden? Meer...

ACQUISITIE

Tijd om Goliath te verslaan

Veel grote klanten zitten bij de grote leveranciers. Zij denken dat ze daar op de meest professionele manier geholpen worden. Maar misschien kunt u het wel veel beter…? Meer...

GOED OM TE WETEN

Golfpark op vuilstortplaats

Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator