Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
PERSOONLIJKE VERKOOP
Uw gespreksstructuur is geen taboe
Als goed verkoper laat u uw klant aan het woord. U heeft dit bereikt door open vragen te stellen. Toch kan de klant zich verloren voelen in dit gesprek. Uw vragen worden zelfs aangevoeld als bedreigend of indiscreet… Meer...
INTERNE ORGANISATIE
Alarm, we hebben een virus!!
Een bedrijf werd getroffen door een computervirus en leed lichte schade. Maar wat nog erger was, zij stuurden het virus onbewust ook nog door naar hun klanten. Het begin van een paniekreactie… Meer...
ACQUISITIE
Joepie, een moeilijke prospect!
Als u tijdens het prospecteren een vervelende, moeilijke persoon tegenkomt, heeft u al snel de neiging om af te haken. Toch heeft zo’n naarling ook zo zijn voordelen… Meer...
PUBLIC RELATIONS
Ai, ik ken hier niemand…
Het is soms heel vervelend als u niemand kent op bv. een receptie. Tijd dus om iemand te léren kennen, maar hoe begint u daaraan? Meer...
GOED OM TE WETEN
Een grafisch bureau of een reclamebureau?
Wenst u reclame te maken rond één van uw producten of rond uw bedrijf? Dan kunt u zich beroepen op zgn. specialisten. Maar tot wie kunt u zich nu het beste wenden? Tot een grafisch bureau of tot een reclamebureau? Meer...
KLACHTENBEHANDELING
Van procedure naar service
Procedures helpen om bergen werk te verzetten. Grote bedrijven kunnen niet zonder. Toch worden de klanten er niet altijd vlot mee vooruit geholpen. Integendeel. Kan dat opgevangen worden? Meer...
ACQUISITIE
Tijd om Goliath te verslaan
Veel grote klanten zitten bij de grote leveranciers. Zij denken dat ze daar op de meest professionele manier geholpen worden. Maar misschien kunt u het wel veel beter…? Meer...