Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
PERSOONLIJKE VERKOOP
Kunt u liplezen bij uw klant?
Wie goed let op de mimiek en de gebaren van de klant, kan met meer dan 70 procent zekerheid het aankoopgedrag van een klant inschatten. Dat is niet zomaar een loze kreet, maar wetenschappelijk vastgesteld. Meer...
OFFERTES
Geld bespaard met GPS!
Een bedrijfsleider wou voor zijn vertegenwoordigers een aantal GPS-systemen aanvragen. Hij kreeg drie offertes, maar één offerte wist op een schitterende manier het verschil te maken. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Wijn met een bijsmaakje
Een wijnhuis stuurde een anonieme mailing voor een aantrekkelijk promotiepakket. De aanpak was origineel; de afwerking was echter niet volledig doordacht. Meer...
NETWERKEN
Party-time!!
U wordt regelmatig gevraagd voor een leuke receptie of gezellig feestje en waarschijnlijk ook dikwijls voor saaie verplichtingen. Wat het ook zij, er zijn heel wat bruikbare trucjes om zulke momenten als nuttige verkooptijd te besteden. Meer...
STRATEGIE
Binnendienst binnenstebuiten
Zijn de verkopers in uw bedrijf overbelast? Gebruiken zij hun tijd wel efficiënt? Worden zij voldoende ondersteund door uw binnendienst? Veel bedrijven hebben hierover nagedacht en hun werking aangepast. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Creativiteit trekt de aandacht
Direct mail werkt vrij goed. Maar u had toch liever een stuk meer respons dan 0,5% à 2%. Het kan als u af en toe eens verrassend uit de hoek komt. Hoe pakt u het aan? Meer...
VERHUUR
Opvolgend verhuurder gebonden?
Uw cliënt is van plan een verhuurd pand aan te kopen. Zoals bekend, breekt koop geen huur. Maar moet uw cliënt nu als nieuwe verhuurder alle verplichtingen van de verkoper overnemen? Meer...
RECHT
Reclame; wat mag wel, wat niet?
Mag u in uw advertentie de naam van concurrenten noemen of een vergelijking maken tussen uw product en andere producten? Wat kunt u doen tegen misleidende reclame van een concurrent? Meer...