Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53372 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

GOED OM TE WETEN

Op zondag uit eten?

Meer...

PRIVé

Goed bij

Het belang van een nauwkeurige inventarisatie van uw voorraad is vaak veel groter dan u denkt. Hetzelfde geldt voor het bijhouden van uw privé-gebruik. Kost ‘dat bijhouden’ u nou geld of levert het geld op? Meer...

PERSONEEL

Lekker uitpakken

Stel, u wilt zelf dichter bij uw horecazaak gaan wonen of dat uw personeel dichter bij het werk komt wonen. Hoe zit dat met de verhuiskosten? Is er op dit terrein fiscaal iets te ‘verdienen’? Hoe pakt dat uit? Meer...

TOPPER

Circus Marketing

Cirque du Soleil doet het ongeveer als enige circus ter wereld uitstekend. Het ­geheim van het succes zit voor een groot deel in een goede commerciële aanpak, gebaseerd op een zelf opgestelde databank. Meer...

WEETJES & FEITJES

Telefoneren met Godot?

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

To fax or not to fax…

In tijden van internet en e-mail blijft het papier standhouden. Het succes van de fax blijft zelfs nog groeien, ook als schriftelijk verkoopmiddel. Toch moet er voorzichtig mee gemaild worden. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

En toch zijn wij beter!

Het is niet gemakkelijk ergens binnen te komen waar uw concurrent een stevige voet aan de grond heeft. Moet u dan nóg goedkoper of beter zijn? Meer...

WEETJES & FEITJES

Reclame op skipistes in de lift

Meer...

STRATEGIE

Bluffen als verkoopstrategie?

Net op het moment dat je écht iets wilt kopen, zegt de verkoper dat er kapers op de kust zijn. Je staat als het ware op een wachtlijst. Deze angst voor ontgoocheling is misschien een emotie die we kunnen gebruiken. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Gewapend ten strijde

Het doet deugd als u de telefoon kunt neerleggen met de slotzin: ‘Prima, mijnheer Verstraeten, dan zien wij elkaar volgende week dinsdag.’ Nu moet u onmiddellijk aan de voorbereiding beginnen van dit belangrijke gesprek. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator