Meest recente adviezen

Zoekresultaat: 53372 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

GOED OM TE WETEN

Bezettingsgraad goed

Meer...

HET OVERKWAM UW COLLEGA

Problemen met uw advocaat

Een rechter gaf uw collega maar gedeeltelijk gelijk. Volgens uw collega is zijn advocaat de oorzaak van deze gedeeltelijke mislukking. Moet hij nu weer tegen zijn advocaat gaan procederen? Sinds september is er een nieuwe mogelijkheid. Meer...

ACTUALITEIT

Straks nog ondernemer?

U hebt uw horecabedrijf in de vorm van een v.o.f. of C.V. Wat verandert er door de plannen om ons belastingstelsel in 2001 te wijzigen? Wat is eraan te doen? Meer...

WEETJES & FEITJES

Reclame met een grimas

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Welke acceptatie heeft direct mail in het B-to-B-verkeer?

Tienduizenden bedrijven werken met direct mail. De verwachting is dat deze vorm van reclame een steeds prominentere positie zal innemen binnen de middelen van directe communicatie. Meer...

FLOPPER

Levi’s = massa - marketing - flopper

Jeansfabrikant Levi Strauss doet het de laatste 10 jaar bijzonder slecht. Hoofdoorzaak voor deze malaise is volgens verschillende insiders ‘niet naar de klanten luisteren’. Meer...

TOPPER

Levi’s = massa - op maat - topper

Er is toch hoop voor jeansfabrikant Levi Strauss. Ondanks het verkeerd begrijpen van de huidige tienergeneratie (zie flopper hiernaast) leert Levi’s als één van de eerste van de massaproductmakers op maat te werken. Meer...

VERKOOPIDEE

De behoefte achter de behoefte

Om goed te verkopen moet u de behoefte van uw klant achterhalen. Dan kunt u daarop immers inspelen. Maar ga niet te snel van start, want achter zijn behoefte kunnen nog andere redenen/behoeftes schuilgaan. Meer...

WEETJES & FEITJES

Geef wat weg en win een klant

Meer...

TELEFONISCHE VERKOOP

Het eerste contact

Het eerste contact is beslissend voor het verloop van uw acquisitiepogingen! Dit contact moet dus zorgvuldig worden gepland. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator