Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
PERSONEEL
We konden niet eerder weg!
Uw kok of kelner keert een paar dagen te laat terug van vakantie. Door een pilotenstaking kon hij niet eerder weg uit zijn vakantiebestemming. Kunt u die dagen nu toch afschrijven als vakantiedagen? Meer...
HET OVERKWAM UW COLLEGA
We moeten het opnieuw over de prijs hebben
‘Afspraak is afspraak’ geldt zeker tussen ondernemers. Maar wat als de omstandigheden onverwacht veranderen; zit u daar dan keihard aan vast? Meer...
VERKOOPIDEE
Prikkel de zintuigen!
Mensen nemen meer in zich op en onthouden beter, naarmate er meer zintuigen worden aangesproken. Hoe meer zintuigen u kunt prikkelen, hoe groter uw kans om te verkopen. Prikkelen is dus de boodschap. Meer...
TOPPER
Een fotoshop met flitsende acties
Het verhaal van een fotoshopeigenaar die met enkele acties niet alleen het profiel van zijn klanten ontdekte, maar ook bouwde aan een uitgebreide groep trouwe klanten. Hoe pakte hij dit aan? Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP
Is klant altijd koning?
Klanten vragen of eisen soms zaken waar we eigenlijk niet op in kunnen gaan. Hoe moeten we hierop reageren? Is het toegestaan om ‘nee’ te zeggen tegen de klant? Meer...
FLOPPER
Cadeautjes de mist in!
Onzorgvuldige planning, slechte timing en onduidelijke afspraken kunnen ertoe leiden dat u met uw premiums of geschenken de plank helemaal misslaat. Meer...
DISTRIBUTIE
Uw meerwaarde als tussenhandelaar
In diverse markten wordt de distributie geconfronteerd met het feit dat fabrikanten meer en meer de eindgebruiker benaderen. Hoe kunt u als handelaar hierop reageren? Meer...
STRATEGIE
De tijd als concurrentiefactor
‘Uw tijd is kostbaar’ en dat geldt voor iedereen en voor elke klant. Dus kunt u ‘tijd’ als concurrentieel voordeel uitspelen. Meer...