Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
CONTROLE
Goed verband gelegd?
Hoeveel koppen koffie haalt u uit een pak koffie? En hoeveel filterzakjes, suiker en melk hebt u daarbij ingekocht? Hoeveel bier haalt u uit een fust en hoe zit het dan met uw koolzuur? Wat houdt u bij en waar controleert de fiscus op? Meer...
VERKOOPIDEE
Verkopen ná de verkoop
Denk niet dat - als de verkoop eenmaal gesloten is - er geen kansen meer zijn. Eén product leidt immers gemakkelijk tot een ander. Tenminste: als u uw klanten ertoe aanzet. Meer...
FLOPPER
Loyaliteitsprogramma: averechtse werking
De luchtvaartmaatschappijen hebben een strategie ontwikkeld om klanten aan zich te binden. Hoe meer men vliegt, hoe meer faciliteiten de klanten krijgen. Dit bleek British Airways voor sommige klanten geld te kosten… Meer...
BEURZEN
Geeft u op de beurs antwoord?
Staat u met uw naam in koeienletters op de beurs of biedt u echt een oplossing? Meer...
STRATEGIE
Uw klanten, voor altijd
Als mkb-er bent u altijd op uw hoede. Als een grote onderneming uw niche ontdekt, moet u snel een andere mogelijkheid zoeken. En toch hebt u een stapje vóór op de groten. Meer...
TOPPER
Kookboek voor alle leeftijden
Margarinefabrikant Blue Band bestond 75 jaar en vierde dat feit met een feestje. Blue Band won hier ook bij: een actie waarbij consumenten voor een kookboek konden sparen, overtrof alle verwachtingen… hoe kon dat? Meer...
STRATEGIE
Leveren wat u niet zelf in huis hebt
Als u andere bedrijven betrekt bij het maken en leveren van producten, krijgt u niet automatisch alle rechten. In hoeverre is een product waar anderen aan meewerken echt úw product? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Beslist in drie seconden
Onderzoek wijst uit dat de ontvanger van een mailing binnen drie seconden beslist of hij de enveloppe opent of in de prullenmand gooit. Uw enveloppe moet uw prospect dus wel heel sterk aanspreken. Meer...