Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53324 adviezen
MARKTONDERZOEK
Verder vooruit in de schoolbanken
Hoe denken uw klanten over u? Is het zinvol nieuwe producten te introduceren? Kunt u uw markt uitbreiden? Marktonderzoek geeft het antwoord, maar wellicht schrikt u van de prijzen. Een school kan helpen. Meer...
ETALAGES
Het hele jaar de aandacht trekken
Uw etalage is meer dan het gezicht van uw zaak. Het is een instrument om mensen aan te trekken, nieuwsgierig te maken en uit te nodigen om binnen te komen. Onderzoek naar kledingwinkels maakt dit duidelijk. Meer...
TOPPER
Mac is back
Computers zijn in de ogen van veel mensen saaie en moeilijke apparaten. Apple heeft bewezen dat gebruiksgemak in te bouwen is, maar de verkopen bleven achter. De iMac is echter een daverend succes. Meer...
STRATEGIE
Klantentevredenheid is zaak van iedereen
Gebrekkige service laat 40% van de klanten van leverancier veranderen. Vaak legt men klantentevredenheid bij klantenservice, dienst aftersales, enz. Voor écht profijt moet u het hele bedrijf erbij betrekken. Meer...
WONINGHUUR
Verrekening servicekosten
Een vertrekkende huurder vraagt uw cliënt om een tussentijdse verrekening van de servicekosten. Moet uw cliënt hieraan meewerken? Meer...
ERFPACHT
Herziening erfpachtcanon
Begin deze eeuw is met name in de grote steden grond in erfpacht uitgegeven. Bij herziening van de canon na bijv. 75 jaar kan er een probleem opduiken. Meer...
PERSONEEL
Ik bepaal wat hier gebeurt!
Uw werknemer zit tijdens werktijd voortdurend privé te bellen. Kunt u voor dit soort zaken zelf regels opstellen en mag u die later ook zelf weer wijzigen zonder instemming van uw werknemer? Meer...
SCHADE
Ruit bekrast, dader onbekend
Veel ondernemers hebben te maken met schade als gevolg van vandalisme. Wat kunt u doen als uw etalageruit is bekrast of uw bedrijfspand is beklad? Meer...