Meest recente adviezen
Zoekresultaat: 53372 adviezen
HET OVERKWAM UW COLLEGA
Hoezo deugt niet?
Dat maak ik piekfijn voor u in orde, had uw aannemer nog gezegd. Maar als de vloer van uw nieuwe zaal nat wordt, lijkt het wel een ijsbaan. Wie kunt u daarvoor aansprakelijk stellen? Meer...
PERSONEEL
Zit dat wel snor?
Plotseling verschijnt uw kok in gabberkleding in plaats van in bedrijfskleding en met een vreselijke baard. Moet u dat zo maar accepteren of kunt u hem verplichten zich op een bepaalde wijze te kleden en de baard af te scheren? Meer...
HORECAPAND
Het oude klooster als hotel
U wilt uitbreiden, maar uw huidige pand biedt daar geen ruimte voor. Vlakbij is echter een klooster dat binnenkort leeg komt te staan. Wanneer u dat kunt huren of kopen, kunt u voorlopig vooruit. Meer...
RECHT
Niet op glad ijs
Een klant of voorbijganger glijdt uit bij uw horecazaak. Wie betaalt de rekening? Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP
Kleding maakt contact
Uw kleding maakt meer indruk op uw klanten en prospects dan u denkt. En kan invloed hebben op de verkoop. Meer...
CONSUMENTENGEDRAG
Help, ze kan niet kiezen
U heeft een ongelofelijk besluiteloze klant voor u. U heeft al 20 paar schoenen tevoorschijn gehaald en nog kan mevrouw niet kiezen. Hoe pakt u deze klant aan? Meer...
PERSOONLIJKE VERKOOP
Succesvol onderhandelen in een groep
Steeds vaker worden onderhandelingen over belangrijke aankopen of samenwerkingsakkoorden in een groep gevoerd. Wat is er specifiek aan zo’n groepsonderhandeling en hoe kunt u hier voordeel uit halen? Meer...
STRATEGIE
Plan de campagne - het denkwerk
Een direct-marketingcampagne is een goed middel om in dialoog te treden met prospects en klanten. Maar het is meer dan een foldertje sturen of een telefoontje plegen. Een goed plan vergroot uw kansen op succes. Meer...