Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 8 adviezen
WEBDIENSTEN - SOCIAL MEDIA
Beheer de sociale media van uw zaak efficiënter
Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Wat wordt er over u gezegd?
Internet is de etalage van uw zaak. Uzelf heeft echter weinig controle over wat er hier over uw service, producten of diensten gezegd wordt. Met een monitoring tool kunt u de ‘buzz’ over uw bedrijf in de gaten houden. Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Hoe filter ik de vele tweets die ik binnenkrijg?
Als u een heleboel mensen volgt of als een bepaald onderwerp ineens heel populair wordt, krijgt u via Twitter een onoverzichtelijke stroom van tweets te verwerken. Hoe kunt u deze filteren om het overzicht te bewaren? Meer...
ZAKELIJK - KLANTENSERVICE
Klantenservice via sociale media
Klanten willen ook via sociale media zoals Twitter en Facebook geholpen worden met vragen. Dit vraagt van u slechts een kleine investering, maar wel wat kennis. Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Houd uw onlinereputatie in het oog
Via sociale netwerken en internetforums discussiëren consumenten volop over bedrijven, producten, merken, ... Met specifieke monitoring tools kunt u berichten over u én uw concurrenten oppikken. Interessant? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Beter Twitteren met speciale tools
Bent u een regelmatige Twitter-gebruiker? Om ten volle gebruik te kunnen maken van de communicatiemogelijkheden van Twitter, doet u het best een beroep op enkele handige tools. Welke? Meer...
WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S
Twitter: kwettert u mee?
Twitter is populair bij trendwatchers en de media. Is deze nieuwe webdienst een hype of kunt er echt iets mee voor uzelf of uw bedrijf? Meer...