Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

WEBDIENSTEN - SOCIAL MEDIA

Beheer de sociale media van uw zaak efficiënter

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Hoe filter ik de vele tweets die ik binnenkrijg?

Als u een heleboel mensen volgt of als een bepaald onderwerp ineens heel populair wordt, krijgt u via Twitter een onoverzichtelijke stroom van tweets te verwerken. Hoe kunt u deze filteren om het overzicht te bewaren? Meer...

ZAKELIJK - KLANTENSERVICE

Klantenservice via sociale media

Klanten willen ook via sociale media zoals Twitter en Facebook geholpen worden met vragen. Dit vraagt van u slechts een kleine investering, maar wel wat kennis. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Houd uw onlinereputatie in het oog

Via sociale netwerken en internetforums discussiëren consumenten volop over bedrijven, producten, merken, ... Met specifieke monitoring tools kunt u berichten over u én uw concurrenten oppikken. Interessant? Meer...

BEVEILIGING - PRIVACY

Houd uw socialenetwerkinstellingen onder controle

De meeste mensen gebruiken al snel meerdere sociale netwerken. Maar kent u alle privacygevoelige instellingen op al die netwerken? Blisscontrol helpt u om het overzicht te bewaren. Meer...

ZOEKEN - SOCIALE MEDIA

Wie is de moeite waard om te volgen op Twitter?

Wie ‘hip’ wil zijn, heeft intussen - minstens uit nieuwsgierigheid - wel een ­Twitteraccount geopend. Maar hoe vindt u twitteraars die interessant of nuttig voor u kunnen zijn? Meer...

ZOEKEN - INTERNET

Zoeken op uw persoonlijk stuk van internet

Om te zoeken op publiek internet is er niets beters dan Google of Bing. Wat e­chter als u iets wenst te vinden in uw mails bij Gmail, uw tweets bij Twitter, kortom: al uw persoonlijke informatie op internet? Dan is er nu Greplin... Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Sociale netwerken: een open boek voor werkgevers?

Sociale netwerken zijn niet meteen discreet te noemen. Zowel werkgevers als (kandidaat-)werknemers moeten hiermee rekening houden. Wat moet u hierover weten? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Beter Twitteren met speciale tools

Bent u een regelmatige Twitter-gebruiker? Om ten volle gebruik te kunnen maken van de communicatiemogelijkheden van Twitter, doet u het best een beroep op enkele handige tools. Welke? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Twitter: kwettert u mee?

Twitter is populair bij trendwatchers en de media. Is deze nieuwe webdienst een hype of kunt er echt iets mee voor uzelf of uw bedrijf? Meer...

Geactualiseerd op: 09.05.2024

Meer van Indicator

indicator