Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

WEBDIENSTEN - SOCIAL MEDIA

Beheer de sociale media van uw zaak efficiënter

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Wat wordt er over u gezegd?

Internet is de etalage van uw zaak. Uzelf heeft echter weinig controle over wat er hier over uw service, producten of diensten gezegd wordt. Met een monitoring tool kunt u de ‘buzz’ over uw bedrijf in de gaten houden. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Zo gebruikt u internet als hr-tool

Internet wordt door bedrijven steeds meer ingezet als rekruteringsinstrument. Maar hoe doet u dit in de praktijk? Enkele tips voor een maximaal effect. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Al uw sociale media op één plaats

Is uw bedrijf actief op sociale netwerken zoals Facebook en Twitter? In dat geval is het soms moeilijk om alle inkomende en uitgaande berichten onder controle te houden. Welke tools kunnen u dan helpen? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Wat zeggen ze online over u?

Wat zeggen klanten – of eventueel werknemers – over uw bedrijf? Of hoe laten ze zich uit over uw concurrenten? Mention belooft u die informatie te geven. Wij testten deze monitoring tool voor u uit. Meer...

ZAKELIJK - KLANTENSERVICE

Klantenservice via sociale media

Klanten willen ook via sociale media zoals Twitter en Facebook geholpen worden met vragen. Dit vraagt van u slechts een kleine investering, maar wel wat kennis. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Samen uw sociale media gebruiken

Sociale media zoals Twitter en Facebook zijn erg populair – ook bij uw (­potentiële) klanten. Daarom duiken er steeds meer webdiensten op die u helpen om deze kanalen samen te benutten. Wij testten er drie voor u. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator