Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

WEBDIENSTEN - SOCIAL MEDIA

Beheer de sociale media van uw zaak efficiënter

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, … er zijn heel veel platformen waar u als zelfstandige of bedrijf actief op kunt zijn. Hoe kunt u het beheer van uw sociale media efficiënter aanpakken? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Hoe zet u social media slim in?

Bijna iedereen is tegenwoordig aanwezig op sociale netwerken. Dat geldt ook voor uw (potentiële) klanten. Hoe speelt u daar als ondernemer slim op in? Wij verzamelden zes tips van verschillende experts. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Zo plant u uw sociale posts

Wilt u uw klanten bereiken via diverse sociale kanalen? Hoe kunt u dan uw posts op meerdere netwerken tegelijkertijd inplannen en afstemmen op elkaar? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Berichten posten op sociale media

Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Wat wordt er over u gezegd?

Internet is de etalage van uw zaak. Uzelf heeft echter weinig controle over wat er hier over uw service, producten of diensten gezegd wordt. Met een monitoring tool kunt u de ‘buzz’ over uw bedrijf in de gaten houden. Meer...

ZAKELIJK - KLANTENSERVICE

Klantenservice via sociale media

Klanten willen ook via sociale media zoals Twitter en Facebook geholpen worden met vragen. Dit vraagt van u slechts een kleine investering, maar wel wat kennis. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Houd uw onlinereputatie in het oog

Via sociale netwerken en internetforums discussiëren consumenten volop over bedrijven, producten, merken, ... Met specifieke monitoring tools kunt u berichten over u én uw concurrenten oppikken. Interessant? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Houd sociaal contact met uw klanten

Steeds meer zelfstandigen en bedrijven doen een beroep op sociale netwerken om het contact met hun klanten te behouden. Maar hoe zorgt u ervoor dat u alle vragen, commentaren en eventuele klachten via deze kanalen de baas blijft? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Samen uw sociale media gebruiken

Sociale media zoals Twitter en Facebook zijn erg populair – ook bij uw (­potentiële) klanten. Daarom duiken er steeds meer webdiensten op die u helpen om deze kanalen samen te benutten. Wij testten er drie voor u. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Verspil geen tijd aan je vrienden

Sociale netwerken zijn helemaal in. Helaas zitten uw vrienden vaak verspreid over verschillende netwerken zoals Facebook, Netlog, Myspace en Twitter. Gelukkig bestaan er hulpmiddelen om uw vrienden efficiënt op te volgen. Meer...

Geactualiseerd op: 10.05.2024

Meer van Indicator

indicator