Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
ZAKELIJK - VARIA
Hybride werken
Veel werknemers hebben een voorkeur voor een combinatie van thuiswerken en werken op kantoor. Waar laat u zich informeren om dit goed aan te pakken? Meer...
ZAKELIJK - PERSONEEL
De flexibele werkweek
Fulltime werken raakt minder in trek, zeker bij jongere generaties. Welke mogelijkheden en verplichtingen kent de wet op het gebied van flexibele werktijden? Meer...
ZAKELIJK - GEZONDHEID
Veilig terug naar kantoor
Nu de vaccinatiecampagne op stoom is, overwegen veel bedrijven om hun kantoren weer te openen. Hoe kan dat op een veilige manier? Meer...
ZAKELIJK - WERKRUIMTE
De flexwerkplek als compromis
Voor personeel dat niet per se naar kantoor hoeft, maar ook niet kan of wil thuiswerken, is een flexwerkplek de gulden middenweg. Er zijn locaties in het hele land. Meer...
ZAKELIJK - VARIA
Het coronavirus en uw bedrijf
Veel Nederlandse bedrijven ondervinden momenteel in zekere mate last van het coronavirus. Waar kunt u terecht voor informatie, advies en hulp? Meer...
ZAKELIJK - WERK
Trend: thuiswerkend personeel
37% van de beroepsbevolking werkt soms thuis. De kans is groot dat ook uw personeel daarom vraagt. Wat zijn de aandachtspunten voor u als werkgever? Meer...
ZAKELIJK - PERSONEEL
Personeel vinden, wees creatief
De werkloosheid is laag en bijna 1/4 deel van de Nederlandse bedrijven kampt met personeelstekort. Hoe vindt u dan toch geschikte werknemers? Meer...
ZAKELIJK – PRINTER
Slim en spaarzaam printen
Het papierloze kantoor blijft in veel bedrijven nog uit, maar u kunt al veel doen om papiergebruik – en de bijbehorende kosten – terug te dringen. Meer...
ZAKELIJK - GEZONDHEID
Zelftests voor werknemers
Anno 2012 is de belangrijkste oorzaak van werkonbekwaamheid psychische problemen. Er bestaan online tools die bij werknemers peilen naar bv. stress of gezondheidsrisico’s én die tips aanreiken. Wij testten er twee voor u uit. Meer...
ZAKELIJK - TIJDSBEHEER
Waar bent u hoelang mee bezig?
Wilt u een beter inzicht in uw tijdsbesteding of in die van uw medewerkers? Dat kan via enkele specifieke tools. Wij testten er twee voor u uit: ManicTime en RescueTime. Meer...