Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Wanneer en hoe plant u uw tweets in?

Om uw product of dienst onder de aandacht te brengen, is het nuttig er vaak op X (Twitter) over te posten. Om maximale zichtbaarheid en interactie te krijgen, is het wel van belang op het juiste moment te posten. Wanneer is dat? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Hoe begint u het best aan uw eerste Twitter-account?

Het lijkt wel alsof iedereen die in de kijker wil komen dit doet via een veelgevolgd Twitter-account. Tweet u nog niet of nauwelijks? Hoe begint u eraan en hoe verzamelt u zo veel mogelijk volgers? Enkele tips. Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Hoe filter ik de vele tweets die ik binnenkrijg?

Als u een heleboel mensen volgt of als een bepaald onderwerp ineens heel populair wordt, krijgt u via Twitter een onoverzichtelijke stroom van tweets te verwerken. Hoe kunt u deze filteren om het overzicht te bewaren? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Tips voor professioneel Twitter-gebruik

Voor sommigen (zoals marke­teers) is het bijna een beroepsnoodzaak om ook op Twitter actief te zijn. Maar ook bv. als expert binnen een bepaald vakgebied is het een goede manier om bekender te worden. Enkele nuttige tips. Meer...

ZOEKEN - SOCIALE NETWERKEN

Gerichter zoeken in Twitter

Twitter is een uitstekende manier om op de hoogte te blijven van nieuws. Bovendie­n kunt u met Twitter ook opvolgen wat er zoal verteld wordt over een onderwerp, over uw bedrijf of over uzelf. Daarvoor moet u wel gericht kunnen zoeken. Meer...

ZOEKEN - SOCIALE MEDIA

Wie is de moeite waard om te volgen op Twitter?

Wie ‘hip’ wil zijn, heeft intussen - minstens uit nieuwsgierigheid - wel een ­Twitteraccount geopend. Maar hoe vindt u twitteraars die interessant of nuttig voor u kunnen zijn? Meer...

WEBDIENSTEN - ONLINE COMMUNITY’S

Wat kan Twitter betekenen voor uw bedrijf?

Lijkt Twitter u slechts vrijblijvend gekwetter? Toch kan het een middel zijn om het contact met uw klanten te verbeteren en kan het dus een meerwaarde betekenen voor uw bedrijf... Hoe gaat u precies te werk? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator