Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een opvallend goede tip: slim opvallen in de post

Direct mail is nog steeds een populaire manier van reclame maken. Dat komt o.a. door het bombardement van e-mails en het gemak waarmee deze naar de prullenbak worden geklikt. Hoe valt u op tussen alle andere papieren aanbieders? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Aandacht trekken in mailings

Er is onderzocht welke factoren bij een direct mailing­­actie bepalend zijn voor het succes van die actie. Wat trekt voornamelijk de aandacht? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Verkoopbrieven voor grote bedrijven

Elke verkoper weet hoe moeilijk het is om bij grote bedrijven met de juiste man of vrouw aan tafel te komen. Met direct mail per post is het niet anders. Toch kan het succesvol. Hoe u dat het beste aanpakt? Met de 4 gouden regels! Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Slim opvallen in de post

Mail via de gewone post is nog steeds een sterk reclamemiddel. Maar dan moet uw mailing wel opvallen en in de juiste handen terechtkomen. Directmailspecialist Max Kooijmans geeft een aantal tips hoe u úw mailing laat opvallen. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Succesvol mailen met kaarten

Een kaartje in de post valt altijd op. Dat is het succes van de kaartmailing. Opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. En dat allemaal op één enkel stuk bedrukt papier tegen aantrekkelijke kosten en gemakkelijk gemaakt. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Respons? Dat geven we u op een briefje

Direct mail, de klassieke verkoopmailing, maakt steeds vaker plaats voor de e-mailing. Toch zet recent Amerikaans onderzoek daar vraagtekens bij. Wat moet u weten? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

In vuur en vlam voor meer respons

Hoe maak je een brandverzekering tastbaar? En hoe maak je een mailing opvallend en daarmee responsverhogend? Verzekeraar Interpolis bedacht een oplossing die inmiddels is uitgegroeid tot een inspirerende DM-klassieker. Meer...

KLANTEN WERVEN - MAILINGS

Andere benadering, hogere respons

Marcel is accountmanager bij een bedrijf dat glasvezeldiensten aanbiedt. Hij past een wel heel opvallende tactiek toe om zijn diensten bij prospects onder de aandacht te brengen … hij solliciteert! Met een hoge respons als gevolg! Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Creatief met mailings

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe groter en opvallender, hoe beter?

Wat u met een mailing ook wilt bereiken, u moet natuurlijk wel opvallen en voorko­men dat uw mailing direct wordt weggegooid. Hoe voorkomt u een directe gang naar de prullenmand? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator