Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Een opvallend goede tip: slim opvallen in de post
Direct mail is nog steeds een populaire manier van reclame maken. Dat komt o.a. door het bombardement van e-mails en het gemak waarmee deze naar de prullenbak worden geklikt. Hoe valt u op tussen alle andere papieren aanbieders? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Aandacht trekken in mailings
Er is onderzocht welke factoren bij een direct mailingactie bepalend zijn voor het succes van die actie. Wat trekt voornamelijk de aandacht? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Verkoopbrieven voor grote bedrijven
Elke verkoper weet hoe moeilijk het is om bij grote bedrijven met de juiste man of vrouw aan tafel te komen. Met direct mail per post is het niet anders. Toch kan het succesvol. Hoe u dat het beste aanpakt? Met de 4 gouden regels! Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Slim opvallen in de post
Mail via de gewone post is nog steeds een sterk reclamemiddel. Maar dan moet uw mailing wel opvallen en in de juiste handen terechtkomen. Directmailspecialist Max Kooijmans geeft een aantal tips hoe u úw mailing laat opvallen. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS
Succesvol mailen met kaarten
Een kaartje in de post valt altijd op. Dat is het succes van de kaartmailing. Opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. En dat allemaal op één enkel stuk bedrukt papier tegen aantrekkelijke kosten en gemakkelijk gemaakt. Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Respons? Dat geven we u op een briefje
Direct mail, de klassieke verkoopmailing, maakt steeds vaker plaats voor de e-mailing. Toch zet recent Amerikaans onderzoek daar vraagtekens bij. Wat moet u weten? Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
In vuur en vlam voor meer respons
Hoe maak je een brandverzekering tastbaar? En hoe maak je een mailing opvallend en daarmee responsverhogend? Verzekeraar Interpolis bedacht een oplossing die inmiddels is uitgegroeid tot een inspirerende DM-klassieker. Meer...
KLANTEN WERVEN - MAILINGS
Andere benadering, hogere respons
Marcel is accountmanager bij een bedrijf dat glasvezeldiensten aanbiedt. Hij past een wel heel opvallende tactiek toe om zijn diensten bij prospects onder de aandacht te brengen … hij solliciteert! Met een hoge respons als gevolg! Meer...
SCHRIFTELIJKE VERKOOP
Hoe groter en opvallender, hoe beter?
Wat u met een mailing ook wilt bereiken, u moet natuurlijk wel opvallen en voorkomen dat uw mailing direct wordt weggegooid. Hoe voorkomt u een directe gang naar de prullenmand? Meer...