Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SOCIALE MEDIA

Pinterest, nieuwe hype of krachtige verkooptool?

Makkelijke Moestuin is een concept om op één vierkante meter een moestuin te kunnen aanleggen. Uiteraard hoort daar de verkoop van allerlei producten bij. Op slimme wijze weet men via Pinterest bezoekers naar de website te lokken. Meer...

VERKOOPPUNT

De winkel en internet: wat zijn de mogelijkheden?

Door de stormachtige opkomst van webshops voorspelden deskundigen het einde van winkels en showrooms. Wat zijn de huidige trends? Wat zijn voor een winkelier met een verkooppunt/showroom de mogelijkheden? Meer...

INTERNET - WEBSITE

Laat retourkosten geen omzet kosten

Verkoopt u producten via een webwinkel? Dan zorgt een goed retourbeleid ervoor dat klanten vaker bij u kopen, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek. Meer...

INTERNET - WEBSITE

De foto’s op uw website slim gebruiken

Op uw webpagina staan cruciale zaken om van een websitebezoeker een koper te maken. Hoe kunt u nu de blik van de bezoeker naar die cruciale punten op de webpagina leiden? Webexpert Aartjan van Erkel heeft een aantal tips. Meer...

MEDIA

Zet uw bedrijfsfilm op internet

Er komen steeds meer kort en krachtige bedrijfsfilms van een paar minuten op internet. Heeft u er zelf al eens aan gedacht een kort bedrijfsfilmpje te maken en online te zetten? Wat moet u weten? Meer...

BEURZEN

Een plaatje van een beurs

Bekina, een Belgische producent van hoogwaardige veiligheidslaarzen voor professioneel gebruik, deed mee aan de A + A beurs in Düsseldorf. Op zich niet bijzonder, maar de foto’s op de website waren dat wél. Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Zet referenties op uw website

In deze tijd zult u nog meer moeite moeten doen om uw potentiële klanten ervan te overtuigen dat u een goed product en tevreden klanten heeft. Uw website kan daarbij helpen. Lees hier hoe! Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Gratis verzenden: dat doet u toch niet voor niks?

Er is een steeds grotere groep consumenten die aankopen via het internet doet. Maar liefst 60% van deze groep verklaarde in een onderzoek (Harris Interactive, juli 2008) dat gratis verzending hun webwinkelkeuze bepaalde. Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Veel bezoekers, slechts weinig kopers?

De klanten van een elektronicawinkel kunnen ook via de website bestellingen plaatsen. Het blijkt echter dat tweederde van de aanstaande klanten de order tij­dens het bestelproces alsnog annuleert. Hoe kan dit veranderen? Meer...

ONLINE ONDERNEMEN

Productdemonstraties op uw website

We schreven al vaker: zien is geloven! Als een klant kan zien hoe uw product werkt, zal hij sneller overtuigd raken van uw argumenten. Wist u dat uw website een ideaal medium is om uw producten en diensten te demonstreren? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator