Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SOCIALE MEDIA
Pinterest, nieuwe hype of krachtige verkooptool?
Makkelijke Moestuin is een concept om op één vierkante meter een moestuin te kunnen aanleggen. Uiteraard hoort daar de verkoop van allerlei producten bij. Op slimme wijze weet men via Pinterest bezoekers naar de website te lokken. Meer...
VERKOOPPUNT
De winkel en internet: wat zijn de mogelijkheden?
Door de stormachtige opkomst van webshops voorspelden deskundigen het einde van winkels en showrooms. Wat zijn de huidige trends? Wat zijn voor een winkelier met een verkooppunt/showroom de mogelijkheden? Meer...
INTERNET - WEBSITE
Laat retourkosten geen omzet kosten
Verkoopt u producten via een webwinkel? Dan zorgt een goed retourbeleid ervoor dat klanten vaker bij u kopen, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek. Meer...
INTERNET - WEBSITE
De foto’s op uw website slim gebruiken
Op uw webpagina staan cruciale zaken om van een websitebezoeker een koper te maken. Hoe kunt u nu de blik van de bezoeker naar die cruciale punten op de webpagina leiden? Webexpert Aartjan van Erkel heeft een aantal tips. Meer...
MEDIA
Zet uw bedrijfsfilm op internet
Er komen steeds meer kort en krachtige bedrijfsfilms van een paar minuten op internet. Heeft u er zelf al eens aan gedacht een kort bedrijfsfilmpje te maken en online te zetten? Wat moet u weten? Meer...
BEURZEN
Een plaatje van een beurs
Bekina, een Belgische producent van hoogwaardige veiligheidslaarzen voor professioneel gebruik, deed mee aan de A + A beurs in Düsseldorf. Op zich niet bijzonder, maar de foto’s op de website waren dat wél. Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Zet referenties op uw website
In deze tijd zult u nog meer moeite moeten doen om uw potentiële klanten ervan te overtuigen dat u een goed product en tevreden klanten heeft. Uw website kan daarbij helpen. Lees hier hoe! Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Gratis verzenden: dat doet u toch niet voor niks?
Er is een steeds grotere groep consumenten die aankopen via het internet doet. Maar liefst 60% van deze groep verklaarde in een onderzoek (Harris Interactive, juli 2008) dat gratis verzending hun webwinkelkeuze bepaalde. Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Veel bezoekers, slechts weinig kopers?
De klanten van een elektronicawinkel kunnen ook via de website bestellingen plaatsen. Het blijkt echter dat tweederde van de aanstaande klanten de order tijdens het bestelproces alsnog annuleert. Hoe kan dit veranderen? Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Productdemonstraties op uw website
We schreven al vaker: zien is geloven! Als een klant kan zien hoe uw product werkt, zal hij sneller overtuigd raken van uw argumenten. Wist u dat uw website een ideaal medium is om uw producten en diensten te demonstreren? Meer...