Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Test uw commerciële tekst met zes teksttesten

Heeft u een commerciële tekst geschreven voor bijvoorbeeld een verkoopbrief, brochure of e-mailing ? En wilt u weten of uw tekst zal scoren? Onderwerp deze dan aan zes teksttesten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een verkoopbrief volgens het boekje

Mensen lezen niet meer, maar zappen. Dat heeft grote gevolgen voor het schrijven van de klassieke verkoopbrief. Kon een brief vroeger net zo lang zijn als hij interessant was, nu moet hij kort en krachtig zijn. Een mooie uitdaging. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief

E5-mode wilde haar klanten duidelijk maken dat er nóg meer kleding in de uit­­verkoop was en dat er 10% korting werd gegeven op de nieuwe collectie. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Een paar alinea’s over alinea’s

Onze redactie kreeg de vraag uit hoeveel alinea’s een verkoopbrief mag bestaan. We legden die vraag voor aan directmailspecialist Jeffrey Rijkhoff. Hij vertelt u alles wat u over alinea’s moet weten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

In vuur en vlam voor meer respons

Hoe maak je een brandverzekering tastbaar? En hoe maak je een mailing opvallend en daarmee responsverhogend? Verzekeraar Interpolis bedacht een oplossing die inmiddels is uitgegroeid tot een inspirerende DM-klassieker. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Zo wordt uw verkoopbrief helemaal het einde

Wist u dat men het einde van uw verkoopbrief als laatste bekijkt vóór men besluit hem te lezen? U kunt er dus maar beter voor zorgen dat het slot van uw brief helemaal in orde is. We geven u daarvoor graag enkele tips. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een kopregel boven uw brief, ja, nee en hoe?

Een kopregel, ook wel ‘heading’ genoemd, is een opvallende tekstregel bovenaan een brief. Wanneer gebruikt u een kopregel en áls u dat doet, waar moet u dan op letten? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Gefixeerd op fixatiepunten

Heeft u de laatste tijd nog wel eens echt naar een brief gekeken? Nee? Grote kans dat u dit wél heeft gedaan, maar dat u zich er niet bewust van was. Met ‘fixatiepunten’ kunt u daarvan optimaal gebruikmaken in uw verkoopbrieven. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De indeling van een verkoopbrief

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Gebruik uw budget effectief

Recentelijk schreven vakbladen dat u beter drie keer dezelfde prospect kunt mailen dan één keer drie verschillende prospects. Klopt dat? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator