Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 7 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

KLANTEN WERVEN

Eerst een brief sturen voordat u koud gaat bellen?

Een koud acquisitiegesprek opwarmen met een introductiebrief is een bekend idee. De vraag is: heeft zo’n tweetrapsraket wel de gewenste uitwerking? Wat zijn de voor- en nadelen van deze opzet? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Meer respons op uw mailings, doe de test!

Het succes van een directmarketingactie hangt af van veel details. Iedere aanpassing kan leiden tot meer of minder respons. Leer van de praktijkervaring van anderen of voer zélf testen uit! Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe ziet de folder uit een mailing eruit?

Een mailing bevat meestal ook een folder. Maar aan welke eisen moet zo’n folder eigenlijk voldoen? Directmailexpert Max Kooijmans geeft antwoord. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe meer u bijsluit, hoe hoger de respons?

De meeste mailings bestaan standaard uit een brief, een folder en een antwoordmogelijkheid. Daar is niets mis mee. Maar u kunt ook een bijsluiter toevoegen. Als u dat op de juiste manier doet, verhoogt u uw respons. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Meer respons met antwoordkaarten

Menig bedrijf spaart kosten noch moeite bij het maken van een verkoopbrief, maar vergeet de mogelijkheden van een antwoordkaart. Hanteer deze tips van directmailexpert Erik van Vooren. Meer...

VERKOOPTACTIEK

Binnenkomen bij een multinational

Het lijkt vaak onbegonnen werk om bij grote organisaties op hoog niveau binnen te komen. Meestal proberen verkopers één specifieke contactpersoon te berei­ken. Dat is een frustrerende bezigheid. Kan dat ook anders? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Het Financieel Dagblad bewees haar voordelen

Van het Financieel Dagblad ontvingen we een mailing die letterlijk bewijst waarom de ontvanger een proefabonnement moet nemen. Opvallende vormgeving, perfect uitgevoerd … Dat kunt u ook! Meer...

Geactualiseerd op: 31.05.2024
indicator