Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 8 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Succes met kraskaarten

Er worden soms wedstrijden uitgeschreven om nieuwe klanten te winnen of om bestaande relaties te verstevigen. De respons valt echter vaak sterk tegen. Hoe komt dat en is er een slim alternatief? Meer...

PROMOTIES

Doe meer met de ‘call to action’

Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie ondernemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...

PROMOTIES

De kracht van een promotiecode

Bij promoties wordt steeds vaker gebruikgemaakt van een promotiecode. Vaak in combinatie met een einddatum. Is die code écht of gewoon een truc om meer response te krijgen? Meer...

PROMOTIES

Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon

U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige dat de ontvanger nog moet doen is: reageren (responderen) via antwoordkaart of antwoordbon. Waar moet zo’n antwoordkaart/-bon aan voldoen? Meer...

PROMOTIES

Het gebruik van QR-codes in één jaar tijd verdubbeld

Het gebruik van QR-codes is het laatste jaar met 96% gestegen (Europees onderzoek van ComScore): 75% van de smartphonebezitters scant inmiddels regelmatig een QR-code. Hoe kunt u er de mailingrespons mee verhogen? Meer...

PROMOTIES

Spaar trouwe klanten

Punten en zegeltjes sparen is een typisch Nederlandse gewoonte. Veel bedrijven binden zo al vele jaren klanten aan zich. Is dat eigenlijk nog wel van deze tijd? En is dit alleen iets voor consumenten of ook voor zakelijke klanten? Meer...

INTERNET

Meer verkopen via e-mailings

Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Kies voor keuzekorting!

Als u een aanbieding doet, spreekt deze waarschijnlijk niet iedereen aan. Waarom laat u de klant daarom niet zelf kiezen? U vergroot de kans op verkoop met keuzekorting. Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator

indicator