Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

OFFERTES

Klanten laten vallen op opvallende offertes

Bij een offerte gaat het om de inhoud. Die moet goed zijn. Uw aanbod moet in­­spelen op de behoefte, op het probleem waar de klant mee worstelt. Hoeveel tijd moet u dan nog aan de vorm van de offerte besteden? Is dat wel belangrijk? Meer...

OFFERTES

Weg met de vrijblijvende offerte!

Talloze offertes en aanbiedingen worden (vaak onbewust) door de verkoper vrijblijvend genoemd. Men denkt dan dat de klant eerder ‘ja’ zegt. Is dat eigenlijk wel zo? Wat u over vrijblijvendheid moet weten ... Meer...

OFFERTES

Tips voor het maken en opvolgen van offertes

Een offerte is een belangrijke stap in het verkoopproces. Maar een offerte versturen is zeker niet de laatste stap. Wat komt er zoal bij kijken om een offerte om te zetten in een opdracht? Meer...

OFFERTES

Zorg dat uw offerte opvalt!

Meestal bent u niet de enige die een offerte uitbrengt bij een potentiële klant. Alle reden om ervoor te zorgen dat uw offerte op een positieve manier opvalt. En dat hoeft niet altijd met de laagste prijs. Een beetje creativiteit loont al snel. Meer...

OFFERTES

Wanneer stuurt u een offerte?

Meer...

OFFERTES

Door te luisteren maakt u de beste offertes

Klanten die een offerte bij u opvragen, overwegen serieus voor u te kiezen. De bal ligt dus bij u. Hoe zorgt u dat u de opdracht scoort? Maak de best denkbare offerte! En luister daarvoor naar uw klant. Meer...

INTERNE ORGANISATIE - OFFERTES

Wat u moet weten voordat u een voorstel maakt

Verkoopt u een complex product of dienst? En bent u blij als de klant vraagt “Wilt u het allemaal voor mij op papier zetten”? Dan is de kans groot dat u uzelf blij laat maken met een dode mus. Meer...

OFFERTES

Drie offertes tegelijk uitbrengen?

Volgens verkoopexpert Harrie van Heck moet uw offerte meer zijn dan alleen een prijsopgave. Wat kunt u doen om beter te scoren? Meer...

OFFERTES

Naar aanleiding van …

Met uw offerte wilt u zich onderscheiden van de concurrent. Dat doet u met de oplossing die u biedt (uw product of dienst), met de voordelen voor de klant en misschien ook wel met de prijs. Maar er is nóg een manier. Meer...

OFFERTES

Als u een offerte heeft uitgebracht

Een klant is geïnteresseerd in uw product of dienst en u heeft een offerte uitge­bracht, dan bent u er nog niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat de klant ‘ja’ zegt. Wat moet u nog allemaal doen als de offerte de deur uit is? Meer...

Geactualiseerd op: 07.05.2024

Meer van Indicator

indicator