Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
KLANTRELATIE
Stage lopen bij de klant? Doen!
Philips en DAF Trucks betrekken op succesvolle wijze afnemers bij de verbetering van hun bedrijfsprocessen. Wat zijn voor u de mogelijkheden om van uw klanten te leren? Meer...
KLANTLOYALITEIT
Hoe bevordert u de loyaliteit van uw klanten?
Iedereen wil loyale klanten, maar helaas is het met de loyaliteit van klanten soms bar en boos. Ondanks al uw inspanningen lopen ze regelmatig naar een andere leverancier. Wat is daarvan de oorzaak en wat kunt u eraan doen? Meer...
KLANTLOYALITEIT
Let op! U wordt beoordeeld!
Menig leverancier wordt regelmatig door zijn klant(en) beoordeeld. Dat heeft u misschien helemaal niet in de gaten, maar het gebeurt wél. Enig idee hoe men dat doet en welke criteria men hanteert? Meer...
AFTERSALES
Waarom klanten weglopen
Heeft u zich ook wel eens afgevraagd waarom klanten weglopen? Is het vanwege ontevredenheid over het product of de dienst? De prijs? De service? Of spelen er andere motieven? Meer...
KLANTLOYALITEIT
Emotionele of financiële beloning?
Door uw klanten te belonen, worden uw klanten loyaler. Onlangs werd daar onderzoek naar gedaan. Wat is voor u belangrijk om te weten? Meer...
KLANTRELATIE
Kerstpakket 2009: wat zijn de trends?
Heeft u dit jaar plannen om uw klanten met een kerstpakket te verblijden? Wat zijn de trends van dit jaar? En waar moet u nog meer op letten? Meer...
INTERNE ORGANISATIE - STRATEGIE
De klantwaarde bepalen
Heeft u zich wel eens afgevraagd hoeveel winst een klant u gemiddeld oplevert? Als u dat niet weet, kunt u ook niet bepalen hoeveel geld u mag uitgeven voor het binnenhalen en behouden van klanten! Meer...
KLANTLOYALITEIT
Service met een ‘wow!-effect’
Een garagehouder bedacht een leuke actie waarmee hij veel extra klanten trok voor onderhoudsbeurten, kleine reparaties en apk-keuringen. Bovendien wist hij zo nieuwe automodellen te promoten. Hoe pakte hij dat aan? Meer...