Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Doe meer met de ‘call to action’

Mensen laten doen wat u wilt, is lastig. Zeker als u er niet bij bent. En dat is met advertenties en mailings het geval. U wilt dat (potentiële) klanten actie ondernemen en dat moet u ze wél vertellen! Hoe doet u dat? Wat werkt? Meer...

PROMOTIES

Promoties goed laten landen op een website

Promoties kunnen niet meer zonder een website. Voor meer informatie, maar vooral voor actie. Om een afspraak te maken of om direct te verkopen. Alles is erop gericht om van een informatiezoeker een koper te maken. Meer...

PROMOTIES

Meer respons met een goede antwoordkaart/-bon

U heeft een sterk aanbod en een prima verkoopbrief of advertentie. Het enige dat de ontvanger nog moet doen is: reageren (responderen) via antwoordkaart of antwoordbon. Waar moet zo’n antwoordkaart/-bon aan voldoen? Meer...

PROMOTIES

Het gebruik van QR-codes in één jaar tijd verdubbeld

Het gebruik van QR-codes is het laatste jaar met 96% gestegen (Europees onderzoek van ComScore): 75% van de smartphonebezitters scant inmiddels regelmatig een QR-code. Hoe kunt u er de mailingrespons mee verhogen? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Vragen zijn hét antwoord voor meer verkoop

Op de balie van ABN AMRO-kantoren lagen folders ‘Doe de Winter Check’. Daar valt je oog direct op als je wacht op de baliemedewerker die druk je gegevens intypt. En dat is niet de enige reden waarom de actie een goed idee is. Meer...

JURIDISCH

Het WK voetbal: wat mag u ermee?

Het WK voetbal staat voor de deur: wat kúnt u en wat mág u ermee? U wilt tenslotte geen juridische strijd met een kolos als de FIFA, wel? Meer...

INTERNET

Meer verkopen via e-mailings

Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Uitgeslapen acties voor meer omzet

Verf- en behangzaak Verheijen adverteerde met een Vroege Vogel-actie. Hoe eerder de klant langskwam, hoe meer korting hij ontving. Slim … en het werkt. Alleen al de vele andere Vroege Vogel-acties zijn daarvan het bewijs. Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Kies voor keuzekorting!

Als u een aanbieding doet, spreekt deze waarschijnlijk niet iedereen aan. Waarom laat u de klant daarom niet zelf kiezen? U vergroot de kans op verkoop met keuzekorting. Meer...

PROMOTIE

Spannend, meer respons!

Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u zijn nieuwsgierigheid. Hét middel om meer respons en meer omzet te halen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...

Geactualiseerd op: 19.09.2024

Meer van Indicator

indicator