Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Alsjeblieft, beste klant, geld voor uw marketing!

Als u uw producten verkoopt aan de tussenhandel (zoals groothandel, detailhandel, horeca), dan bent u erbij gebaat dat zij zo veel mogelijk van uw producten doorverkopen. Wat is een slimme manier om deze omzet te stimuleren? Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Koop nu, straks is het duurder

Meer...

MARKETING - PROMOTIES

Uitgeslapen acties voor meer omzet

Verf- en behangzaak Verheijen adverteerde met een Vroege Vogel-actie. Hoe eerder de klant langskwam, hoe meer korting hij ontving. Slim … en het werkt. Alleen al de vele andere Vroege Vogel-acties zijn daarvan het bewijs. Meer...

PROMOTIE

Maak van iets … iets meer!

Supermarktketen Plus deed een bijzondere aanbieding. Klinkt 25 euro korting niet véél beter dan 25 cent korting? Meer...

PROMOTIE

Biedt u korting ... of een belevenis?

‘Crisiskorting’ noemen ze het op Crisisdesign.nl, het antwoord van grafisch ontwerpbureau Lava op de economisch turbulente tijden. Precies dezelfde diensten, maar nu met interactieve en actuele ‘kortingsmogelijkheden’ die opvallen. Meer...

PROMOTIE

Zo komen klanten eerder terug

Bij Bakker Bart folderen ze regelmatig met weekaanbiedingen waarmee ze klanten steeds opnieuw naar hun zaak proberen te trekken. Hoe doen ze dat precies en hoe past u zoiets ook toe? Meer...

PROMOTIE

Spannend, meer respons!

Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u zijn nieuwsgierigheid. Hét middel om meer respons en meer omzet te halen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...

PROMOTIE

Dell deed een goede aanbieding …, letterlijk!

Computerfabrikant Dell voegde een cheque toe aan een catalogus voor zakelijke klanten. We nemen deze cheque nader onder de loep en bekijken wat u ermee kunt. Meer...

PROMOTIE

Klanten trekken met een stevige actie. Maar dan?

Een grote actie trekt nieuwe klanten, maar kan ze later ook weer afstoten. Hoe komt dat en hoe trekt u nieuwe klanten zonder dat ze overlopen naar de concurrent? Meer...

PROMOTIE

Dure misrekening

Vaak spreken de bedenkers van een actie over een groot succes, terwijl de ver­koopmensen het een ramp vinden. Hoe voorkomt u dat? Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator