Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Vijf gouden regels om succesvol koppen te maken

‘De leukste en voordeligste Sinterklaascadeaus’ staat er boven een mailing van de HEMA. De bedoeling is dat u via die kopregel in de tekst wordt getrokken. Doet deze kopregel dat ook? Tijd voor een lesje ‘Goede kopregels maken’. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Slim opvallen in de post

Mail via de gewone post is nog steeds een sterk reclamemiddel. Maar dan moet uw mailing wel opvallen en in de juiste handen terechtkomen. Directmailspecialist Max Kooijmans geeft een aantal tips hoe u úw mailing laat opvallen. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een verkoopbrief met punten die scoren

Verkoopbrieven scoren beter met opsommingslijstjes (bullet lists). Puntige argumenten die opvallen, overtuigen en tot actie aanzetten. Dat klinkt simpel. Dat is het ook, mits u de gouden regels volgt. Dan scoort u gegarandeerd op punten! Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Zo wordt uw verkoopbrief helemaal het einde

Wist u dat men het einde van uw verkoopbrief als laatste bekijkt vóór men besluit hem te lezen? U kunt er dus maar beter voor zorgen dat het slot van uw brief helemaal in orde is. We geven u daarvoor graag enkele tips. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Uw brief moet lekker lezen

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De indeling van een verkoopbrief

Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe meer u bijsluit, hoe hoger de respons?

De meeste mailings bestaan standaard uit een brief, een folder en een antwoordmogelijkheid. Daar is niets mis mee. Maar u kunt ook een bijsluiter toevoegen. Als u dat op de juiste manier doet, verhoogt u uw respons. Meer...

RECLAME

Van directmailbureau tot copywriter

Een verkoopbrief kunt u misschien wel zelf schrijven. Maar stel dat u een directmailactie wilt doen en u heeft daarvoor de tijd of kennis niet. Waar of bij wie kunt u dan terecht? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Call to action: dit moet u doen!

Een verkoper die achter zijn bureau blijft zitten, verkoopt niet. Daar is immers interactie met de klant voor nodig. Dat geldt ook voor uw ‘schriftelijke verkopers’, zoals uw brieven en website. Laat mensen reageren met een ‘call to action’. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Het Financieel Dagblad bewees haar voordelen

Van het Financieel Dagblad ontvingen we een mailing die letterlijk bewijst waarom de ontvanger een proefabonnement moet nemen. Opvallende vormgeving, perfect uitgevoerd … Dat kunt u ook! Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator

indicator