Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

MARKETING

Zit er voor u muziek in Groupon?

In10lessen.nl leert mensen in 10 lessen en met 100 video’s gitaar spelen. Om extra klanten te werven, werd Groupon ingezet. Er werd veel verkocht, maar weinig verdiend en het kostte veel tijd. Toch was men tevreden. Iets voor u? Meer...

RECLAME MAKEN

Stickers blijven ook in het geheugen plakken

We zijn er zo mee vertrouwd dat we ze niet meteen als een mooi reclame­­medium zien: stickers. Wie er creatief mee omgaat, kan voor sterke boodschappen zorgen die blijven hangen. Een aantal mooie voorbeelden op een rijtje … Meer...

RECLAME MAKEN

De belangrijkste actie in reclame: de ‘call to action’

Een belangrijk deel van een verkoopgesprek is het einde: vragen naar de opdracht of naar een vervolggesprek. De vraag is nu: hoe vraagt u in uw reclame-uiting naar de order of naar een vervolggesprek? Meer...

MARKETING - ADVERTEREN

Hoe maakt u een goede advertentie?

Adverteren kost veel geld. De bedoeling van een advertentie is meestal om meer omzet te genereren en daarmee dit geld weer terug te verdienen. Hoe kunt u bepalen of de inhoud en de opmaak van de advertentie goed genoeg zijn? Meer...

PSYCHOLOGIE

Waarom ‘nieuw’ afschrikt

Zet u in uw reclame het woord ‘nieuw’ erbij om klanten te verleiden uw product of dienst te kopen? De vraag is of dat wel zo verstandig is … Meer...

PROMOTIE

Al eens gedacht aan een eigen wedstrijd of prijsvraag?

Tijdens het WK werden er talloze klantwedstrijden en prijsvragen georganiseerd. Dat zijn prima promotiemiddelen om te profiteren van zo’n actueel evenement. Wat moet u weten, als u ook zoiets wilt? Meer...

MARKETING - PROMOTIES

De marketeer als quizmaster

Shows en quizzen zijn de grootste kijkcijferhits op tv. Als iets mensen aantrekt, zijn marketeers daar natuurlijk als de kippen bij. En dus: de quiz als marketingtool. Kan het? En wat kunt ú ermee? Meer...

RECLAME

Reclame maken in een recessie; hoe doet u dat?

Het gaat slecht met de economie. Dus is het voor velen weer tijd om de broekriem aan te halen. Voor welke zaken is de klant in deze tijd nu extra gevoelig? En hoe speelt u daarop in? Marketingexpert David Quelch geeft raad. Meer...

PROMOTIE

Spannend, meer respons!

Door uw actie interactiever te maken, betrekt u uw klant meer bij uw actie en prikkelt u zijn nieuwsgierigheid. Hét middel om meer respons en meer omzet te halen, vaak zelfs tegen lagere kosten. Meer...

PROMOTIE

Een té mooi cadeau

Een verzekeringsmaatschappij benaderde aanstaande ouders voor een spaar­verzekering via de bekende ‘Blije Doos’. Als de verkoper op gesprek kwam, kre­gen de ouders een mooi cadeau. Helaas werd de actie een flop. Meer...

Geactualiseerd op: 17.05.2024

Meer van Indicator

indicator