Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
SOCIALE MEDIA
Pinterest, nieuwe hype of krachtige verkooptool?
Makkelijke Moestuin is een concept om op één vierkante meter een moestuin te kunnen aanleggen. Uiteraard hoort daar de verkoop van allerlei producten bij. Op slimme wijze weet men via Pinterest bezoekers naar de website te lokken. Meer...
INTERNET - WEBSITE
De foto’s op uw website slim gebruiken
Op uw webpagina staan cruciale zaken om van een websitebezoeker een koper te maken. Hoe kunt u nu de blik van de bezoeker naar die cruciale punten op de webpagina leiden? Webexpert Aartjan van Erkel heeft een aantal tips. Meer...
BEURZEN
Haal meer uit uw beursdeelname
Neemt u binnenkort deel aan een beurs of overweegt u dit? Dan is er naast de standaardwedstrijden, -acties en -publiekstrekkers nóg een mogelijkheid om nieuwe klanten te vinden. Meer...
BEURSDEELNAME
Het beursseizoen is weer gestart, bepaal het juiste doel
Een beurs kan een prima manier zijn om uw product, dienst of bedrijf extra in de verf te zetten. Maar een beurs kan voor u ook een zware financiële en organisatorische belasting zijn. Formuleer daarom duidelijk wat u ermee wilt bereiken. Meer...
BEURZEN
Komt u naar onze (virtuele) beursstand?
Beursdeelname is niet goedkoop. Besluit u, om welke reden dan ook, om komend jaar niet deel te nemen? Dan is er toch nog een mooi alternatief. Voor grote, maar zeker ook voor kleine bedrijven! Meer...
VERKOOPKANALEN - BEURZEN
Welkom op mijn beurspagina
Na een beursdeelname is het vaak zoeken naar een juiste manier en het juiste moment om vervolgcontact te leggen met mensen die u heeft ontmoet. Wie neemt het initiatief en bent u niet te opdringerig als u het te snel doet? Meer...
ONLINE ONDERNEMEN
Zet referenties op uw website
In deze tijd zult u nog meer moeite moeten doen om uw potentiële klanten ervan te overtuigen dat u een goed product en tevreden klanten heeft. Uw website kan daarbij helpen. Lees hier hoe! Meer...
BEURZEN
Beamers en tv-schermen in uw stand …
Beursstands hangen er tegenwoordig vol mee: plasma’s, beamers, monitoren, schermen, enz. Wat is het doel van deze audiovisuele hulpmiddelen (av) en hoe zet u ze efficiënt in? Meer...