Aanverwante adviezen
Zoekresultaat: 10 adviezen
PROMOTIES
Succes met kraskaarten
Er worden soms wedstrijden uitgeschreven om nieuwe klanten te winnen of om bestaande relaties te verstevigen. De respons valt echter vaak sterk tegen. Hoe komt dat en is er een slim alternatief? Meer...
PROMOTIES
10 slimme ideeën voor sales promotion
In dit artikel 10 promotie-ideeën, 10 toppers die in de praktijk hebben laten zien dat een goede salespromotionactie kan zorgen voor tijdelijke én voor extra omzet. Laat u inspireren! Meer...
RECLAME MAKEN
Slim inhaken op de actualiteit werkt
De Wakkere Inhaker is een prijs die elk jaar door de Telegraaf-lezers wordt gekozen. Wie won er dit jaar en waarom? En met het oog op komende evenementen als het EK-Voetbal en de Olympische Spelen: wat kunt u met inhakers? Meer...
PROMOTIE
Wanneer worden het úw weken?
U kunt uw winterbanden verwisselen voor zomerbanden wanneer u dat ook maar wilt. Toch werden daar inmiddels de ‘bandenwisselweken’ voor bedacht. En niet zonder succes. Hoe kunt u profiteren van úw weken? Meer...
EVENEMENTEN
Zo krijgt u een goedkope publiekstrekker
Een tuincentrum besloot samen met een lokale orchideeënvereniging eens een expositie te organiseren. Leuk voor de dorpsbewoners. Maar óók leuk voor het tuincentrum, zo bleek. Publiekstrekkers … iets voor u? Meer...
RECLAME MAKEN
Denk na over mijn product … en win het!
Een prijsvraag over een product waarmee je het product zelf kunt winnen. Een slimme vorm van reclame, omdat mensen er intensief bij worden betrokken. Logitech deed het met de Harmony One afstandsbediening. Iets voor u? Meer...
MARKETING - PROMOTIES
De marketeer als quizmaster
Shows en quizzen zijn de grootste kijkcijferhits op tv. Als iets mensen aantrekt, zijn marketeers daar natuurlijk als de kippen bij. En dus: de quiz als marketingtool. Kan het? En wat kunt ú ermee? Meer...
PROMOTIE
Zoveel klanten, zoveel promoties
Als mensen wat meer op de kleintjes letten, zult u extra promoties willen doen. Maar welke promotie werkt nu het best bij welk type klant? Een bewezen ‘systeem’ dat deskundigen ontwikkelden, helpt u verder. Meer...
PROMOTIE
Samen wat weggeven, levert omzet op
Pieter is eigenaar van een modezaak. Hij zette met winkelier Frank die een zaak in sportartikelen heeft, een samenwerkingsverband op om de omzet te vergroten. Daar plukken ze nu allebei de financiële vruchten van. Meer...
PROMOTIE
Een té mooi cadeau
Een verzekeringsmaatschappij benaderde aanstaande ouders voor een spaarverzekering via de bekende ‘Blije Doos’. Als de verkoper op gesprek kwam, kregen de ouders een mooi cadeau. Helaas werd de actie een flop. Meer...