Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

PROMOTIES

Succes met kraskaarten

Er worden soms wedstrijden uitgeschreven om nieuwe klanten te winnen of om bestaande relaties te verstevigen. De respons valt echter vaak sterk tegen. Hoe komt dat en is er een slim alternatief? Meer...

PROMOTIES

10 slimme ideeën voor sales promotion

In dit artikel 10 promotie-ideeën, 10 toppers die in de praktijk hebben laten zien dat een goede salespromotionactie kan zorgen voor tijdelijke én voor extra omzet. Laat u inspireren! Meer...

RECLAME MAKEN

Slim inhaken op de actualiteit werkt

De Wakkere Inhaker is een prijs die elk jaar door de Telegraaf-lezers wordt gekozen. Wie won er dit jaar en waarom? En met het oog op komende evenementen als het EK-Voetbal en de Olympische Spelen: wat kunt u met inhakers? Meer...

PROMOTIE

Wanneer worden het úw weken?

U kunt uw winterbanden verwisselen voor zomerbanden wanneer u dat ook maar wilt. Toch werden daar inmiddels de ‘bandenwisselweken’ voor bedacht. En niet zonder succes. Hoe kunt u profiteren van úw weken? Meer...

EVENEMENTEN

Zo krijgt u een goedkope publiekstrekker

Een tuincentrum besloot samen met een lokale orchideeënvereniging eens een expositie te organiseren. Leuk voor de dorpsbewoners. Maar óók leuk voor het tuincentrum, zo bleek. Publiekstrekkers … iets voor u? Meer...

RECLAME MAKEN

Denk na over mijn product … en win het!

Een prijsvraag over een product waarmee je het product zelf kunt winnen. Een slimme vorm van reclame, omdat mensen er intensief bij worden betrokken. Logitech deed het met de Harmony One afstandsbediening. Iets voor u? Meer...

MARKETING - PROMOTIES

De marketeer als quizmaster

Shows en quizzen zijn de grootste kijkcijferhits op tv. Als iets mensen aantrekt, zijn marketeers daar natuurlijk als de kippen bij. En dus: de quiz als marketingtool. Kan het? En wat kunt ú ermee? Meer...

PROMOTIE

Zoveel klanten, zoveel promoties

Als mensen wat meer op de kleintjes letten, zult u extra promoties willen doen. Maar welke promotie werkt nu het best bij welk type klant? Een bewezen ‘systeem’ dat deskundigen ontwikkelden, helpt u verder. Meer...

PROMOTIE

Samen wat weggeven, levert omzet op

Pieter is eigenaar van een modezaak. Hij zette met winkelier Frank die een zaak in sportartikelen heeft, een samenwerkingsverband op om de omzet te vergroten. Daar plukken ze nu allebei de financiële vruchten van. Meer...

PROMOTIE

Een té mooi cadeau

Een verzekeringsmaatschappij benaderde aanstaande ouders voor een spaar­verzekering via de bekende ‘Blije Doos’. Als de verkoper op gesprek kwam, kre­gen de ouders een mooi cadeau. Helaas werd de actie een flop. Meer...

Geactualiseerd op: 03.05.2024

Meer van Indicator

indicator