site Object ( [id] => nlaatoal [siteArray] => Array ( [id] => nlaatoal [name] => Tips & Advies Ondernemingsdatabank [url] => ondernemingsdatabank.indicator.nl [folder] => [query] => nl in ('NLTAVKAL','NLTALBAL','NLTABEAL','NLTATAAL','NLTABVAL','NLTAVGAL','NLTABTAL','NLTABWAL','NLTAMDAL','NLTAITAL','NLTAPSAL','NLTAHRAL','NLTATEAL') [artnl] => nl [cookiedom] => indicator.nl [locale] => nl_BE.utf-8 [dictionary] => default_dutch [dzquery] => na [bymailid] => na [csemail] => klantenservice@indicator.nl [comurl] => www.ondernemingsdatabank.nl [gaid] => [edimail] => c.chauca@indicator.es,redactie@indicator.nl [hasdz] => [hasisearch] => [haslib] => 1 [hasdup] => 1 [topinterval] => 60 [bossappend] => [nrofpages] => 08 [enable] => 1 [orderfrom] => order@indicator.nl [kt_user] => webservice [kt_password] => paChac4v [folder_id] => [maintenance] => [commonid] => nlaatoal [thematization] => [dev_url] => aavtest.indicator.nl [dev_folder] => [language] => NL [country] => nl [ds] => [solr_query] => NLTAVKAL,NLTALBAL,NLTABEAL,NLTATAAL,NLTABVAL,NLTAVGAL,NLTABTAL,NLTABWAL,NLTAMDAL,NLTAITAL,NLTAPSAL,NLTAHRAL,NLTATEAL [alternative_ids] => Array ( ) ) [ezineArray] => Array ( ) [fcfArray] => Array ( ) [promArray] => Array ( ) [_sitePropArray] => Array ( ) [_siteReplArray] => Array ( ) [addressArray] => Array ( [rpr_name] => KvK-nummer: [vat_name] => Btw-nummer: [company_name] => Indicator BV [street_name] => Steenovenweg [street_number] => 5 [zipcode] => 5700 AD [city] => Helmond [tel_number] => 0492 - 59 31 31 [fax_number] => 040 - 711 17 00 [vat_number] => NL803026468B01 [rpr_number] => 17085336 [cs_email] => klantenservice@indicator.nl [catal_url] => www.indicator.nl [lastname_cp] => [socialtitle_cp] => [company_name_new] => Sdu/Indicator BV [tm_email] => petra.mulder@indicator.nl [fax_name] => 040 - 711 17 00 [tel_name] => Tel.: [company_name2] => INDICATOR BV [postbus] => Postbus 172 [zipcode2] => 5708 HN ) [_contribArray] => Array ( ) [decodeAddresscharacters] => 1 [isDevSite] => ) Zoekresultaten - ondernemingsdatabank.nl

Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

INTERNET - WEBSITE

Een automatische offerte, bestaat dat wel?

Een potentiële klant vindt via Google een leverancier voor een grindvloer en komt zo op diens website terecht. Handig, denkt ze, ik kan hier meteen een offerte aanvragen. Ze krijgt echter alleen een prijsopgave. Wat speelt er? Meer...

OFFERTES

Weg met de vrijblijvende offerte!

Talloze offertes en aanbiedingen worden (vaak onbewust) door de verkoper vrijblijvend genoemd. Men denkt dan dat de klant eerder ‘ja’ zegt. Is dat eigenlijk wel zo? Wat u over vrijblijvendheid moet weten ... Meer...

OFFERTES

Tips voor het maken en opvolgen van offertes

Een offerte is een belangrijke stap in het verkoopproces. Maar een offerte versturen is zeker niet de laatste stap. Wat komt er zoal bij kijken om een offerte om te zetten in een opdracht? Meer...

OFFERTES

Zorg dat uw offerte opvalt!

Meestal bent u niet de enige die een offerte uitbrengt bij een potentiële klant. Alle reden om ervoor te zorgen dat uw offerte op een positieve manier opvalt. En dat hoeft niet altijd met de laagste prijs. Een beetje creativiteit loont al snel. Meer...

OFFERTES

Door te luisteren maakt u de beste offertes

Klanten die een offerte bij u opvragen, overwegen serieus voor u te kiezen. De bal ligt dus bij u. Hoe zorgt u dat u de opdracht scoort? Maak de best denkbare offerte! En luister daarvoor naar uw klant. Meer...

PERSOONLIJKE VERKOOP

Woorden die verkopen

Uw communicatiekracht wordt mede bepaald door de woorden die u gebruikt. Onbewust worden daar toch veel fouten mee gemaakt: u communiceert wat anders dan de bedoeling is. Welke woorden gebruikt u liever niet? Meer...

INTERNE ORGANISATIE - OFFERTES

Wat u moet weten voordat u een voorstel maakt

Verkoopt u een complex product of dienst? En bent u blij als de klant vraagt “Wilt u het allemaal voor mij op papier zetten”? Dan is de kans groot dat u uzelf blij laat maken met een dode mus. Meer...

OFFERTES

Offreren via e-mail: hoe het (niet) moet

Een potentiële klant vraagt bij enkele leveranciers een offerte op en deze ­zeggen allen toe zo snel mogelijk ‘iets’ via e-mail te sturen. De klant raakt dan aardig teleurgesteld. Wat ging er fout en wat kunt u beter voorkomen? Meer...

OFFERTES

Dit is toch wat u wilt?

Erwin is accountmanager bij een automatiseringsbedrijf en hij moest voor een potentiële klant een offerte maken. Voordat hij die definitief uitbracht, stuurde hij eerst een briefje met: “Is dit wat u bedoelt?” En dat deed wonderen. Meer...

OFFERTES

Als u een offerte heeft uitgebracht

Een klant is geïnteresseerd in uw product of dienst en u heeft een offerte uitge­bracht, dan bent u er nog niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat de klant ‘ja’ zegt. Wat moet u nog allemaal doen als de offerte de deur uit is? Meer...

Geactualiseerd op: 26.04.2024

Meer van Indicator

indicator