Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 8 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

OFFERTES

Klanten laten vallen op opvallende offertes

Bij een offerte gaat het om de inhoud. Die moet goed zijn. Uw aanbod moet in­­spelen op de behoefte, op het probleem waar de klant mee worstelt. Hoeveel tijd moet u dan nog aan de vorm van de offerte besteden? Is dat wel belangrijk? Meer...

OFFERTES

Neem referenties op in uw offerte!

Klanten kiezen niet alleen vanwege de prijs voor uw offerte. Wat is nog één van de belangrijkste, doorslaggevende factoren? Meer...

OFFERTES

Tips voor het maken en opvolgen van offertes

Een offerte is een belangrijke stap in het verkoopproces. Maar een offerte versturen is zeker niet de laatste stap. Wat komt er zoal bij kijken om een offerte om te zetten in een opdracht? Meer...

OFFERTES

Wanneer stuurt u een offerte?

Meer...

OFFERTES

Door te luisteren maakt u de beste offertes

Klanten die een offerte bij u opvragen, overwegen serieus voor u te kiezen. De bal ligt dus bij u. Hoe zorgt u dat u de opdracht scoort? Maak de best denkbare offerte! En luister daarvoor naar uw klant. Meer...

OFFERTES

Wel uitstel, maar géén afstel!

U heeft een offerte uitgebracht, maar de verwachtte beslissing blijft uit en er komt maar geen duidelijkheid over wanneer er wél uitsluitsel is. Wat kunt u doen om de beslissing te bespoedigen? Meer...

OFFERTES

Deze offerte is 14 dagen geldig …

Een ondernemer bracht voor de aanleg van een tegelvloer een offerte uit. Hij eindigde met ‘deze offerte is 14 dagen geldig’. Was dat wel zo slim om te doen? Hoe gaat u het beste met deadlines om? Meer...

OFFERTES

Als u een offerte heeft uitgebracht

Een klant is geïnteresseerd in uw product of dienst en u heeft een offerte uitge­bracht, dan bent u er nog niet. Het is namelijk niet vanzelfsprekend dat de klant ‘ja’ zegt. Wat moet u nog allemaal doen als de offerte de deur uit is? Meer...

Geactualiseerd op: 14.10.2019

Meer van Indicator

indicator