Aanverwante adviezen

Zoekresultaat: 10 adviezen

Gesorteerd op checked relevantiedatum

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Een opvallend goede tip: slim opvallen in de post

Direct mail is nog steeds een populaire manier van reclame maken. Dat komt o.a. door het bombardement van e-mails en het gemak waarmee deze naar de prullenbak worden geklikt. Hoe valt u op tussen alle andere papieren aanbieders? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP - MAILINGS

Slim opvallen in de post

Mail via de gewone post is nog steeds een sterk reclamemiddel. Maar dan moet uw mailing wel opvallen en in de juiste handen terechtkomen. Directmailspecialist Max Kooijmans geeft een aantal tips hoe u úw mailing laat opvallen. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hanteer de 1-2-3-regel voor een goede verkoopbrief

E5-mode wilde haar klanten duidelijk maken dat er nóg meer kleding in de uit­­verkoop was en dat er 10% korting werd gegeven op de nieuwe collectie. De boodschap werd verwoord in een verkoopbrief. Waarom was die brief zo goed? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Respons? Dat geven we u op een briefje

Direct mail, de klassieke verkoopmailing, maakt steeds vaker plaats voor de e-mailing. Toch zet recent Amerikaans onderzoek daar vraagtekens bij. Wat moet u weten? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Zo trekt u uw klant over de streep

Sociaal psycholoog Garner deed een onderzoek met Post-it notes. Van de verbluffende resultaten kunt u ook profiteren. Hoe kunt u met Post-it notes meer klanten over de streep trekken? Meer...

FOLDERS

Persoonlijk … vinden wij dit een uitstekend idee

Voor iedere klant een op maat gemaakte folder met persoonlijke aanbiedingen - de ultieme vorm van direct marketing en het Belgische Colruyt doet het. Voor u gaat het wellicht wat ver, maar u kunt wél gepersonaliseerde acties inzetten. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

De zin en onzin van het PS

Veel commerciële brieven hebben een PS. Dat naschrift (Post Scriptum) is al lang niet meer nodig om iets dat vergeten is aan de brief toe te voegen. Waarom wordt het dan toch nog zoveel toegepast? Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Hoe groter en opvallender, hoe beter?

Wat u met een mailing ook wilt bereiken, u moet natuurlijk wel opvallen en voorko­men dat uw mailing direct wordt weggegooid. Hoe voorkomt u een directe gang naar de prullenmand? Meer...

ACQUISITIE

Geen afspraak? Stuur een brief!

Rik verkoopt abonnementen voor mobiele telefonie en richt zich met name op nieuwe klanten. Hij krijgt veel afwijzingen tijdens zijn belacties, maar daar gaat hij wel heel verrassend mee om. Meer...

SCHRIFTELIJKE VERKOOP

Het Financieel Dagblad bewees haar voordelen

Van het Financieel Dagblad ontvingen we een mailing die letterlijk bewijst waarom de ontvanger een proefabonnement moet nemen. Opvallende vormgeving, perfect uitgevoerd … Dat kunt u ook! Meer...

Geactualiseerd op: 07.05.2024

Meer van Indicator

indicator